تعمیرات یخچال سیلور در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  5. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13255.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

فضانوردان ناسا پس از راهپیمایی تقریبا ۷ ساعته سیستم‌های ISS را تعمیر کردند

«ویکتور گلاور» و «مایک هاپکینز»، فضانوردان ناسا، پس از انجام یک راهپیمایی فضایی تقریباً ۷ ساعته، سیستم خنک کننده و مخابراتی ایستگاه فضایی بین المللی را بروزرسانی و تعمیر کردند. به گزارش Space، این راهپیمایی ...

«ویکتور - تعمیرات یخچال سیلور در شهر گلپایگان استان اصفهان - گلاور» و «مایک هاپکینز»، فضانوردان ناسا، - تعمیرات یخچال سیلور در شهر گلپایگان استان اصفهان - پس از انجام یک راهپیمایی فضایی تقریباً ۷ ساعته، سیستم خنک کننده و مخابراتی ایستگاه فضایی بین المللی را بروزرسانی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر گلپایگان استان اصفهان - و تعمیر کردند.

به گزارش Space، این راهپیمایی فضایی ساعت - تعمیرات یخچال سیلور در شهر گلپایگان استان اصفهان - ۱۵:۴۴ روز شنبه به وقت ایران آغاز شد - تعمیرات یخچال سیلور در شهر گلپایگان استان اصفهان - و تقریباً شش ساعت و ۴۷ دقیقه طول کشید. - تعمیرات یخچال سیلور در شهر گلپایگان استان اصفهان - گلاور و هاپکینز - تعمیرات یخچال سیلور در شهر گلپایگان استان اصفهان - اواخر - تعمیرات یخچال سیلور در شهر گلپایگان استان اصفهان - آبان ماه امسال همراه با دو فضانورد دیگر با کپسول دراگون اسپیس ایکس به ایستگاه فضایی بین المللی آمدند. این چهارمین راهپیمایی فضایی گلاور و پنجمین راهپیمایی هاپکینز بود.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر گلپایگان استان اصفهان
گلاور در حال تعمیر ایستگاه فضایی بین المللی.

اولین وظیفه فضانوردان، پاکسازی آمونیاک از کابل‌های متصل به سیستم خنک کننده ایستگاه بود که با موفقیت انجام شد. از آنجا که - تعمیرات یخچال سیلور در شهر گلپایگان استان اصفهان - آمونیاک سمی است، گلاور و هاپکینز لباس‌های یکدیگر را بررسی کردند تا از نچسبیدن کریستال‌های یخ آمونیاک مطمئن شوند. این دو فضانورد سپس برای انجام وظایف دیگر در بیرون از ایستگاه از یکدیگر جدا شدند.

گلاور که اسم رمز EV1 را داشت و لباس فضانوردی با نوارهای قرمز به تن کرده بود، به طرف قسمتی از ایستگاه - تعمیرات یخچال سیلور در شهر گلپایگان استان اصفهان - به نام Unity node رفت و گیرنده بی‌سیم معیوب یکی از دوربین‌های این قسمت را با نمونه جدید تعویض کرد.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر گلپایگان استان اصفهان

در عین حال، هاپکینز که لباس فضایی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر گلپایگان استان اصفهان - معمولی به تن داشت و با کد EV2 فعالیت می‌کرد، به طرف آزمایشگاه Columbus متعلق به آژانس فضایی اروپا (ESA) رفت و تعدادی از کابل‌های برق این قسمت را تعمیر کرد. گلاور و هاپکینز پس از تکمیل تعمیرات و به عنوان آخرین وظیفه، دوباره به هم ملحق شدند تا عملیات نصب دو کابل - تعمیرات یخچال سیلور در شهر گلپایگان استان اصفهان - اترنت برای دوربین‌های باکیفیت ایستگاه را انجام دهند.

راهپیمایی فضایی این دو فضانورد سرانجام ساعت ۲۲:۳۱ به وقت ایران به اتمام رسید. گلاور حالا چهار راهپیمایی فضایی انجام - تعمیرات یخچال سیلور در شهر گلپایگان استان اصفهان - داده و در مجموع ۲۶ ساعت و ۷ دقیقه بیرون از ایستگاه بوده است. هاپکینز ۳۲ ساعت و ۱ دقیقه را بیرون سپری کرده و پنج - تعمیرات یخچال سیلور در شهر گلپایگان استان اصفهان - راهپیمایی انجام داده است. - تعمیرات یخچال سیلور در شهر گلپایگان استان اصفهان - این دویست و سی و هفتمین راهپیمایی فضایی بود که با هدف تعمیر و نگهداری ایستگاه فضایی بین المللی انجام می‌شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone