🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42552.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اپل تا پایان ۲۰۱۷ چند میلیون آیفون ۸ می‌فروشد؟

تحلیلگران انتظار دارند که اپل در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ بتواند بین ۳۵ الی ۴۰ میلیون آیفون 8 را به فروش برساند. همانگونه که می‌دانید آیفون معمولاً در پایان ماه سپتامبر عرضه می‌شود و اپل ...

تحلیلگران انتظار دارند که اپل در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ بتواند بین ۳۵ الی ۴۰ - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - میلیون آیفون 8 - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - را به فروش برساند. همانگونه که می‌دانید آیفون معمولاً در پایان ماه سپتامبر عرضه می‌شود و اپل فقط چند روز بیشتر از سه ماه زمان برای فروش موبایل خود تا پیش از پایان - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سال میلادی دارد.

«جون ژانگ»، تحلیلگر موسسه «Rosenblatt» با ابراز همین نظر، عنوان می‌کند که اپل موفق نخواهد شد تا سنسور اثر انگشت این موبایل را زیر صفحه نمایشگر آن قرار دهد و در عوض، از سیستم شناخت چهره برای آنلاک کردن موبایل بهره خواهد گرفت. آنچه «ژانگ» می‌گوید چیز جدیدی نیست و بهتر است آن را به حساب یک مهر تایید دیگر روی همین شایعه تصور کرد.

فروش بیش از ۷۰ میلیون آیفون در سه ماه پایانی ۲۰۱۷؟

ژانگ اعتقاد دارد - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - که کاربران در واپسین روزهای باقی مانده از فصل سوم سال ۲۰۱۷، دست به خرید ۵ میلیون آیفون 8 خواهند زد اما در فصل چهارم این سال، تعداد آیفون‌های فروش رفته اپل به ۳۰ الی ۳۵ میلیون دستگاه خواهد رسید. وی همچنین عقیده دارد که آیفون‌های 7s و 7s Plus - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در فصل سوم فروشی معادل ۱۵ میلیون دستگاه و - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در فصل چهارم فروشی ۳۵ میلیونی را تجربه خواهند کرد.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

اما جدا از همین موضوع، امروز تصویر دیگری از ماژولی منتسب به سیستم - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بعدی شناخت چهره منتشر شده؛ همان سیستمی که چند ماه پیش - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - «مینگ-چی کو» آن را انقلابی دانسته بشود. روز گذشته نیز گزارشی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - از منابع کره‌ای منتشر شد که در آن ادعا شده بود سنسور شناخت چهره در آیفون 8، می‌تواند چهره کاربر را در چند میلی ثانیه شناسایی کرده و دستگاه را آنلاک کند. حتی در تاریکی مطلق.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone