🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  2. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  3. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42562.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

گوگل با پرداخت ۳ میلیارد دلار همچنان به عنوان موتور جستجوی پیشفرض روی iOS باقی می ماند

گوگل و اپل در دنیای تکنولوژی رقبای سرسختی هستند اما در عین حال، با یکدیگر شراکت نیز می کنند. طبق اخباری که اخیراً منتشر شده، گوگل در سال های اخیر برای حفظ جایگاه خود به ...

گوگل و اپل در دنیای تکنولوژی رقبای سرسختی هستند اما در عین حال، با یکدیگر شراکت نیز می کنند. طبق اخباری که اخیراً منتشر شده، گوگل در سال های اخیر برای حفظ جایگاه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - خود به عنوان موتور جست و جوی پیش فرض محصولات اپل، میلیاردها دلار به شرکت ساکن کوپرتینو پرداخته است.

امسال 5 درصد از سود عملیاتی اپل مستقیماً توسط گوگل پرداخت شده است

بر اساس گزارش مؤسسه برنشتاین، گوگل در سال جاری مبلغ 3 میلیارد دلار وجه نقد را به کمپانی اپل پرداخت کرده تا همچنان موتور جست و جوی شماره یک دستگاه های مجهز به iOS باشد. این مبلغ در واقع 5 درصد از کل سود عملیاتی اپل بوده و موجب رشد 25 درصدی آن در 2 سال اخیر شده است.

جالب است بدانید - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - که مبلغ قرارداد - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - سه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - سال پیش در حدود 1 میلیارد دلار بود و می توان گفت تمام پول پرداختی توسط گوگل طی این قراردادها، برای اپل سود خالص خواهند بود.

البته مسئله مورد بحث کاملاً هم به ضرر گوگل نیست چرا که یکی از منابع اصلی درآمد این - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کمپانی تبلیغات بوده، و با توجه به آمارهای موجود 50 درصد از درآمد مذکور توسط دستگاه های مجهز به iOS تأمین می شود.

به هر حال تا به اینجای کار هر دو کمپانی از همکاری در زمینه موتور جست و جوی پیشفرض راضی بوده، و گوگل با کسب درآمد از نمایش تبلیغات برای کاربران iOS، سهم اپل - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - را به صورت پول نقد پرداخت می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ماهنوش نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام منطقه روستای زاویه سفلی چالدران خدمات دارید
پاسخ: بله در روستای زاویه سفلی شهر چالدران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone