🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42561.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اطلاعات جدید از کتابچه تبلیغاتی گلکسی نوت 8 لو رفت

جای توضیح نیست که گلکسی نوت 8 در راه است و تا چند روز دیگر هم رسما معرفی می شود. اما حالا اخیرا تصاویری لو رفته که مربوط به کتابچه تبلیغاتی این موبایل است و ...

جای توضیح نیست که گلکسی نوت 8 در راه است و تا چند روز دیگر هم رسما معرفی می شود. اما حالا اخیرا تصاویری لو رفته که مربوط به کتابچه تبلیغاتی این موبایل است و در آن اطلاعاتی مفید به - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - چشم می خورد.

می دانیم که نوت 8 از دو دوربین در بخش پشتی بهره می برد اما اینکه ترکیب دوربین ها چطور کار می کنند مشخص نبود. در این باره شایعات اخیر می گفتند که این موبایل به لنز تله فوتو با قابلیت ثبت تصاویر پرتره مجهز است - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - در این کتابچه بر آن تاکید شده.

در صفحه اول گفته شده که گلکسی نوت 8 از نمایشگر 6.3 اینچی QHD+ بهره می برد (در واقع 2960 در 1440 پیکسل)، دارای اسکنر عنبیه چشم، صورت و اثر انگشت بوده و در برابر آب و غبار نیز مقاوم است. دوربین دوگانه و قلم S هم که دیگر از ملزومات هستند.

لنز تله فوتو تا دو برابر زوم اپتیکال را امکان پذیر می سازد که البته نسبت به سه برابر شایعه شده کمتر است. هر دو لنز از گشودگی f/1.7 برخوردارند که برای ثبت تصاویر در تاریکی بسیار می تواند موثر باشد، مشکلی که دوربین آیفون 7 پلاس با آن دست و پنجه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نرم می کند. همچنین در این کتابچه تایید شده که دو لنز مجهز به لرزشگیر تصویر اپتیکال هستند.

در مورد قلم مخصوص موبایل نیز گویا شاهد هیچگونه تغییری نیستیم و امکانات آن همانند گذشته است که البته موضوع ناراحت کننده ای نیست؛ S Pen همین حالا هم معرکه است. این موبایل در تاریخ 1 شهریور ماه به صورت رسمی معرفی خواهد شد. در انتها تصاویر لو رفته از کتابچه را مشاهده می کنید:

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone