🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  2. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  3. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  4. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  5. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42540.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

ال جی پروژکتورهای جدید خود را پیش از رونمایی رسمی معرفی کرد

تماشای برنامه های تلویزیونی یا فیلم های سینمایی در نمایشگرهای بزرگ بسیار لذت بخش است اما مشکل اینجاست که چنین نمایشگرهایی در جای خود ثابت بوده و نمی توان آنها را به راحتی جا به ...

تماشای برنامه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - های تلویزیونی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - یا فیلم های سینمایی در نمایشگرهای بزرگ بسیار لذت بخش است اما مشکل اینجاست که چنین نمایشگرهایی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - در جای خود ثابت بوده و نمی توان آنها را به راحتی جا به جا کرد.

کمپانی های مختلف نیز برای حل - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - این - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مسئله پروژکتورهای قابل حملی را به بازار عرضه کرده اند که اگرچه رنگ های زنده و کیفیت تصویر نمایشگرهای استاندارد - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - را ارائه نمی کنند، اما با قابلیت جا به جایی آسان و استفاده در محیط های مختلف، برای طیف وسیعی از مشتریان کاربردی تر هستند.

شرکت ال جی نیز که در سال های اخیر مدل های مختلفی از محصول مورد بحث را روانه بازار کرده، حالا پیش از معرفی رسمی نسخه های - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - جدید پروژکتورهای قابل حمل خود در - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نمایشگاه IFA، تصاویر و مشخصات «ProBeam UST» و «MiniBeam» را منتشر نموده است.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

مدل ProBeam UST با طراحی خاص خود، اندکی با پروژکتورهای متداول تفاوت داشته و برای استفاده باید نزدیک سطح دیوار (یا پرده) قرار بگیرد. این محصول از پلتفرم تلویزیون - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - هوشمند ال جی بهره مند بوده و تصاویر - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - را با رزولوشن Full HD 1080p و روشنایی 1500 لومن نمایش می دهد.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

MiniBeam اما نسبت به محصول دیگر قابل حمل تر بوده و با یک باتری 9000 میلی آمپری، امکان پخش تصاویر بدون نیاز به اتصال کابل برق را فراهم می - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کند. پروژکتور مورد بحث از طریق درگاه USB-C - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به منبع (موبایل، لپتاپ،...) متصل شده و تصاویر را با کیفیت HD نمایش می دهد.

لازم به ذکر است که MiniBeam توانایی اتصال به اسپیکرهای خارجی از - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - طریق امواج بلوتوث را نیز داشته و همراه با ProBeam UST و همچنین فبلت V30، در نمایشگاه IFA رونمایی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone