🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42555.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

لنوو از سه کامپیوتر گیمینگ جدید با پشتیبانی از واقعیت مجازی رونمایی کرد

کمپانی لنوو امروز سه مدل جدید از کامپیوترهای گیمینگ (فقط کیس، بدون مانیتور و لوازم جانبی) خانواده Legion خود را با توانایی پشتیبانی از واقعیت مجازی (VR) معرفی کرد که هر سه دستگاه به صورت ...

کمپانی لنوو امروز سه مدل جدید از کامپیوترهای گیمینگ (فقط کیس، بدون مانیتور و لوازم جانبی) خانواده Legion خود را با توانایی پشتیبانی از واقعیت - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مجازی (VR) معرفی کرد که هر سه دستگاه به صورت پیش فرض از ویندوز 10 بهره مند شده اند.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

قدرتمندترین نسخه از کامپیوترهای جدید لنوو «Legion Y920» نام دارد که به نسل هفتم چیپست چهار هسته ای اینتل Core i7-7700K مجهز شده و از کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1080 استفاده می کند.

کامپیوتر Legion Y920 از سیستم خنک کننده مایع «Asetek» پشتیبانی می کند

مهم ترین وجه تمایز Y920 با دو مدل دیگر، در پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از رم 32 گیگابایتی «Corsair Vengence LPS DDR4 2800Mhz» با قابلیت اُوِرکلاک و همچنین سیستم خنک کننده مایع «Asetek» (به عنوان آپشن اضافه) بوده و این کامپیوتر، با دو ماژول حافظه 512 گیگابایتی SSD یا یک ماژول SSD 512GB و یک هارد 4 ترابایتی، - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در ماه سپتامبر با قیمت 2715 دلار به دست مشتریان خواهد رسید.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

مدل میانی «Legion Y720» نام - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - داشته و از پردازنده های اینتل تا سقف مدل Core i7-7700 پشتیبانی می کند. Y720 با کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1070 و امکان سفارش - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - رم 16 گیگابایتی اینتل Optane عرضه شده، و با یک SSD 256GB و - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - هارد 2 ترابایتی قیمتی برابر 1534 دلار خواهد داشت.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

اما ارزان ترین - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - محصول با نام «Legion Y520» از مشخصات مشابهی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - با Y720 برخوردار بوده و تفاوت این دو مدل، به - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1060، عدم پشتیبانی از رم Optane و پورت های USB 3.1 Type-A و USB-C محدود شده و قیمتی در حدود 884 دلار خواهد داشت.

لازم به ذکر است که لنوو در کنار کامپیوترهای جدید، از نمایشگر 24.5 اینچی «Legion - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - Y25f» با رزولوشن 1080p، پشتیبانی از HDR، روشنایی 400 نیت و نرخ بازسازی تصویر 144 هرتز نیز رونمایی کرده است.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone