🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  4. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما کارتخوان های سیار همراه خواهند داشت علاوه بر آن اط ریق درگاه های بانکی یا به صورت نقدی قابل پرداخت خواهد بود.
  5. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42550.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

استاتوس های رنگی به اپلیکیشن واتس اپ در اندروید و iOS اضافه شدند

قابلیت ارسال استاتوس در واتس اپ (که به استوری های اینستاگرام شباهت زیادی دارد) به روز رسانی جدیدی دریافت کرده و حالا می توان استاتوس هایی با پس زمینه رنگی را در این شبکه اجتماعی ...

قابلیت ارسال استاتوس در واتس اپ (که به استوری های اینستاگرام شباهت زیادی دارد) به روز رسانی جدیدی دریافت کرده و حالا می توان استاتوس هایی با پس زمینه رنگی را در این شبکه اجتماعی به اشتراک - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - گذاشت.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

ویژگی جدید که قبلاً به صورت آزمایشی در نسخه بتای اندروید با شماره بیلد 2.17.291 ارائه شده بود، امکان استفاده از فونت های خاص و تغییر رنگ پس زمینه را (مانند فیسبوک) فراهم کرده، و اشتراک گذاری لینک از طریق استاتوس را نیز ممکن می کند.

در آپدیت جدید امکان اشتراک گذاری لینک از طریق استاتوس فراهم شده است

لازم به ذکر است که کاربران می توانند دسترسی افراد به استاتوس - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ها را از میان گزینه هایی مانند «مخاطب های من»، «همه مخاطب ها به جز ...» و «اشتراک گذاری فقط - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - با ...» در تنظیمات حریم خصوصی معین کنند. کاربران همچنین می توانند برای شناسایی بازدیدکنندگان هر استاتوس، با لمس آیکون چشم در زیر تصویر، لیست افرادی که پست مورد نظر را مشاهده کرده اند را دریافت کنند.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

علاوه بر موارد فوق، امکان نظر دادن نیز فعال بوده و مخاطبین می توانند کامنت های - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - خود را همراه با عکس، ویدیو و GIF برای صاحب اکانت ارسال کنند. طبق گفته توسعه دهندگان، قابلیت جدید واتس اپ از امروز برای نسخه های اندروید و iOS منتشر می شود و - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کاربران نسخه وب نیز صرفاً می توانند استاتوس ها را مشاهده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone