🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42557.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اچ پی لپ تاپ گیمینگ Omen X را با قابلیت ارتقاء سخت افزار و اورکلاک معرفی کرد

اچ پی در سال جاری چندین محصول گیمینگ از خانواده Omen را روانه بازار ساخته، اما جای خالی یک لپ تاپ حرفه ای در بین آنها احساس می شود. حالا شاهد نخستین لپ تاپ با ...

اچ پی در سال جاری چندین محصول گیمینگ از خانواده - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - Omen را روانه بازار ساخته، اما جای خالی یک لپ تاپ حرفه ای در بین آنها احساس می شود. حالا - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شاهد نخستین لپ تاپ با برند Omen X هستیم که می تواند انتظارات سختگیر ترین گیمرها را هم برآورده سازد.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

بالاترین مدل - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - این سری به نمایشگر 17 اینچی با رزولوشن 4K مجهز شده، اما افرادی که کارآیی را به اعداد و ارقام - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ترجیح می دهند، می توانند مدل تمام اچ دی با نرخ رفرش 120 هرتز را سفارش دهند. در هر دو حالت، فناوری G-Sync انویدیا با استفاده از کارت گرافیک GeForce GTX 1080 فعال خواهد بود. این کارت گرافیک توسط شرکت سازنده اورکلاک شده و از دو نمایشگر خارجی هم پشتیبانی می کند.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

یکی از ویژگی های مهم لپ تاپ Omen X اچ پی، توانایی ارتقاء ساده بعضی از قطعات است. این کمپانی شکاف های مخصوصی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - را برای هارد، اس اس دی و رَم تعبیه کرده که - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - هرکدام از آنها به راحتی از جای خود در می آیند.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

اچ پی از نسل هفتم پردازنده های اینتل سری Core i7 در این دستگاه استفاده کرده است. مدل پایه Omen X با پردازنده اینتل Core i7-7700HQ و 16 گیگابایت رَم، کارت گرافیت GTX 1070، نمایشگر تمام اچ دی، 256 گیگابایت اس اس دی و 1 ترابایت هارد دیسک، قیمتی معادل 2000 دلار دارد.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

قوی ترین پیکربندی سخت افزاری لپ تاپ جدید اچ پی هم با پردازنده اورکلاک شده Core i7-7820HK و 32 گیگابایت رَم، کارت گرافیک GTX 1080، نمایشگر 4K، - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - دو درایو SSD یک ترابایتی به همراه یک ترابایت هارد دیسک عرضه می شود که 3699 دلار قیمت خواهد داشت.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

همچون اکثر لپ تاپ های گیمینگ، Omen X اچ پی هم به کیبورد مکانیکی با قابلیت جابجایی 2.5 میلیمتری مجهز شده. هرکدام - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - از کلید ها به صورت جداگانه قابلیت نورپردازی RGB را دارند. سه درگاه USB استاندارد، دو پورت USB-C/تاندربولت، یک خروجی HDMI با پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - از محتوای HDR، دیسپلی پورت، درگاه شبکه و کارت خوان هم از دیگر قابلیت های ارتباطی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - این دستگاه هستند.

اچ پی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - قصد دارد این مجموعه لپ تاپ ها را از نوامبر سال جاری (اواسط پاییز) روانه بازار نماید. در ادامه تصاویر بیشتری از لپ تاپ گیمینگ HP Omen X را - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ملاحظه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - می کنید.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone