🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42554.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

عرضه اندروید اوریو برای برخی دستگاه‌ها آغاز شد؛ گوگل ایمیج‌های کارخانه‌ای را منتشر کرد

گوگل شب گذشته اندکی پس از معرفی اندروید «Oreo» شروع به ارسال آپدیت OTA آن کرد. به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگانی که در طرح بتای این سیستم عامل مشارکت داشته‌اند، ابتدا در حال دریافت نسخه هشتم ...

گوگل شب گذشته اندکی پس از - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - معرفی اندروید «Oreo» شروع به ارسال آپدیت OTA آن کرد. به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نظر می‌رسد توسعه‌دهندگانی که در طرح بتای این سیستم عامل مشارکت داشته‌اند، ابتدا در حال دریافت نسخه هشتم اندروید هستند. هرچند که برخی از همین کاربران خبر داده‌اند که روند نصب آنها با مشکل مواجه شده و قادر نبوده‌اند نسخه نهایی اندروید ۸.۰ را دریافت کنند.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

اما اگر شما کاربر یکی از آخرین نکسوس‌ها یا پیکسل‌های گوگل هستید و بیش از حد برای دریافت نسخه هشتم عجله دارید، می‌توانید ایمیج‌های کارخانه‌ای آن را از گوگل دریافت کرده و خودتان اقدام به نصبش روی موبایل‌تان بکنید. با این کار البته به خاطر داشته باشید که تمام داده‌های قبلی شما از دستگاه حذف شده و موبایل‌تان به حالت تنظیمات کارخانه‌ای برمی‌گردد. در نتیجه گرفتن نسخه پشتیبان از اطلاعات، ضروریست.

بر اساس اطلاعاتی که در سایت اندروید دیده می‌شود، کاربران دستگاه‌های نکسوس 5X ،6P و نکسوس پلیر، در کنار کاربران تبلت پیکسل C، موبایل پیکسل و پیکسل اکس ال می‌توانند از ایمیج‌ها برای نصب اندروید اوریو روی دستگاه‌های خود استفاده کنند.

در صورتی که موبایل شما جز آخرین نکسوس‌ها و یا پیکسل‌های گوگل است، احتمالاً با چند ساعت یا نهایتاً چند روز صبر کردن، می‌توانید نسخه جدید را از طریق OTA و کاملاً بی‌دردسر دریافت کنید.

اما اگر موبایلی دیگر از دنیای اندروید دارید، باید انتظار شرکت سازنده را بکشید تا ظرف - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - هفته‌ها یا حتی ماه‌های پیش رو، نسخه هشتم اندروید را برای موبایل شما بهینه کرده و سپس آن را ارائه دهد. اگر هم موبایلی اندرویدی دارید که سن آن به حدود ۲ سال می‌رسد، احتمالاً شانس کار کردن با نسخه جدید سیستم عامل اندروید را نخواهید داشت و تنها راه، خرید موبایلی جدید است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone