🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42545.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

واکنش نظام صنفی رایانه ای به انتخابات هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی

به تازگی خبری منتشر شد مبنی بر اینکه به زودی اتحادیه ای برای ساماندهی به امور کسب و کارهای اینترنتی تشکیل می شود که البته ناصر علی سعات رئیس سازمان نظام صنفی بلافاصله مخالفت خود ...

به تازگی خبری منتشر شد مبنی بر اینکه به زودی اتحادیه ای برای ساماندهی به امور کسب - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و کارهای اینترنتی تشکیل می شود که البته ناصر علی سعات رئیس سازمان نظام صنفی بلافاصله مخالفت خود با این موضوع را اعلام کرد و چنین تصمیمی را یه اشتباه تاریخی خواند.

حالا ظاهرا مشخص شده انتخاباتی هم برای تعیین رئیس هیئت مدیره این اتحادیه برگزار شده - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - که سازمان نظام صنفی رایانه ای با برگزاری نشستی به این - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - موضوع واکنش نشان داده. در ادامه توجه شما را به متن بیانیه خبری این سازمان جلب می نماییم.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ ای تهران، باقر بحری عضو هیات مدیره و رئیس کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان با اعلام این خبر گفت:

تشکیل اتحادیه کسب‌ و‌ کارهای مجازی همچون سایر تشکل‌ های موازی باعث می‌ شود فعالان این حوزه با مشکلات بیشتری در حوزه قوانین و مقررات روبرو باشند.

بحری با اشاره به تفسیر اشتباه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و خودخوانده متولیان اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی از ماده - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ۸۷ قانون نظام صنفی کشور گفت:

نتایج اولین دوره انتخابات این اتحادیه نشان داد که اعضای هیات مدیره آن با کمتر از پنجاه رای انتخاب شده‌ اند و حتی با وجود مفهوم صنفی اتحادیه، به نظر می‌ رسد دو نفر - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - از منتخبان این هیات مدیره از وابستگان مرکز دولتی توسعه تجارت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - الکترونیکی هستند.

رئیس کمیسیون تجارت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران تاکید کرد: با توجه به اتفاقات رخ داده، ضروری - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - است که مقامات مسئول در اسرع وقت به این موضوع ورود پیدا کرده - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و با تدبیر جلوی فعالیت‌های - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - غیر قانونی این افراد را بگیرند. در غیر این صورت، ورود مراجع ذی‌صلاح به موضوع اتحادیه کسب‌ و کارهای مجازی اجتناب‌ ناپذیر است.

بحری با یادآوری اینکه ۱۳ سال پیش سازمان - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نظام صنفی رایانه‌ای از بطن انجمن شرکت‌های - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - انفورماتیک به عنوان یک تشکل ۱۲ ساله متولد شد، ادامه داد:

اگر انجمن‌ ها و یا اتحادیه‌ ها، - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ظرفیت کافی برای مطالبه خواسته‌های صنفی را داشتند، فعالان صنف برای تبدیل انجمن به سازمان نظام صنفی رایانه‌ ای با رای هیات وزیران و پشتوانه قانون - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مجلس شورای اسلامی تلاش نمی‌ کردند. کارایی و پتانسیل سازمان نظام صنفی رایانه‌ ای در مقابل یک انجمن - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - یا اتحادیه قابل قیاس نیست.

به گفته بحری نیاز است کسب‌ و کارهای اینترنتی در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به عنوان یک پنجره واحد خود را ثبت کنند تا تنها از طریق این پنجره با متولیان و نهادهای نظارتی در ارتباط باشند. او در این رابطه تاکید کرد: این پنجره واحد قطعا نمی‌ تواند یک نهاد دولتی مثل مرکز توسعه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تجارت الکترونیکی یا یک اتحادیه زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده و باید یک ساختار تشکلی غیر دولتی و غیر انتفاعی داشته باشد.

بحری خاطرنشان کرد: به نظر می‌ رسد که برخی به دنبال ایجاد مجوزهای انحصاری در فضای کسب‌ و کارهای مجازی هستند و چون در دو - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دوره قبلی، وزرای وقت صنعت، معدن و تجارت با این - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تفکر و شیوه عملکرد موافق نبوده‌ و اجازه انجام این کار را نداده‌اند، در فضا و بازه زمانی گذار وزارتخانه از دولت یازهم به دولت دوازدهم کمال استفاده را برده و مقدمات ایجاد اتحادیه را فراهم کرده‌ اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone