🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42572.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس نشان طلایی محیط زیست مؤسسه EPEAT را دریافت کردند

موبایل های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ موفق به دریافت نشان طلایی «ابزار ارزیابی زیست محیطی محصولات الکترونیکی» (EPEAT) شدند. این ابزار بر اساس معیارهای سختگیرانه، محصولات مختلف را از نظر سازگاری ...

موبایل های گلکسی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اس 8 و اس 8 - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - پلاس سامسونگ موفق به دریافت نشان طلایی «ابزار ارزیابی زیست محیطی محصولات الکترونیکی» (EPEAT) شدند. این ابزار بر اساس معیارهای سختگیرانه، محصولات مختلف را از نظر سازگاری با محیط زیست رتبه بندی می کند.

در این رتبه بندی مواردی مانند انتخاب مواد اولیه، - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ماندگاری محصول، فعالیت‌ های اجتماعی تولید کننده - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و میزان صرفه‌ جویی در مصرف انرژی در زمان تولید و مصرف مد نظر قرار می‌ گیرد.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

گفتنیست علاوه بر دو پرچمدار سامسونگ، در وب سایت EPEAT می بینیم که 5 محصول اپل از جمله آیفون 7 و مدل پلاس - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - آن - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - هم چنین نشانی را به دست آورده اند. گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن از مجموع 119 امتیاز، 92 امتیاز را کسب کردند که یک امتیاز بیشتر از آیفون 7 پلاس به شمار می رود، اما آنها را پایین تر از آیفون 7 و آیفون 6s قرار داده است.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

با این حال، هنوز هیچ موبایل اندرویدی دیگری در این لیست دیده نمی شود. پرچمداران اخیر شرکت - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کره - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ای پیش از - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - این گواهی طلایی ECOLOGO را هم از بخش محیط زیست آزمایشگاه آندر رایترز (Underwriters) دریافت کرده بودند.

علاوه بر نشان های فوق، گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس توانسته اند گواهی کاهش تولید کربن موسوم به «لیبل ردپای کربن» را هم از بنیاد «کربن تراست» دریافت کنند و نشان «برگ سرزندگی» را هم از اتحادیه اکولوژی روسیه به دست آورند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone