🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42566.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

گوگل طراحی متریال را برای تقویم دسکتاپ خود آزمایش می کند

گوگل بعد از ارتقای رابط کاربری اپ تقویم خود در اندروید به طراحی متریال، حالا تصمیم گرفته که همین کار را برای اپلیکیشن دسکتاپ این سرویس نیز انجام بدهد. جمع کوچکی از کاربران اخیرا گزارش ...

گوگل بعد از ارتقای رابط کاربری اپ تقویم خود در اندروید به طراحی متریال، حالا تصمیم گرفته که همین کار را برای اپلیکیشن دسکتاپ این سرویس نیز انجام بدهد. جمع کوچکی از - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کاربران اخیرا گزارش داده اند که با ورود به وبسایت تقویم گوگل یعنی calendar.google.com المان های رابط کاربری متریال را مشاهده کرده اند.

این تغییرات هنوز برای تمام کاربران (از جمله ایرانی ها) قابل مشاهده نیست، بنابراین به نظر می رسد که گوگل صرفا مشغول تست این رابط کاربری است تا پس از برطرف کردن ایرادات احتمالا آن را در آینده ای نزدیک در دسترس کلیه کاربران قرار بدهد.

گوگل هنوز به طور رسمی در مورد تست رابط کاربری متریال در تقویم خود واکنشی نشان نداده، بنابراین تاریخ اعمال این تغییرات برای عموم کاربران هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد.
تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

اولین نکته محسوس در مورد تغییرات صورت گرفته روی تقویم گوگل این است که علیرغم اضافه شدن المان های طراحی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - متریال، شاهد دگرگونی کامل رابط کاربری نیستید. خوشبختانه همه چیز در رابط کاربری جدید آشناست و همچنان به قابلیت های قدیمی اپلیکیشن دسترسی دارید.

حالا منوی کشویی جدید، تنظیمات اپلیکیشن را در بر گرفته که به طور منظم بخش - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بندی شده اند و اطلاعات هر بخش درون یک کارت مجزا به نمایش در می آید، درست - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مثل همان چیزی که در اپلیکیشن نیوز فید گوگل مشاهده کرده بودید.

همچنین دکمه شناور تعاملی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هم به عنوان یکی از مهم ترین المان های طراحی متریال به گوشه صفحه اضافه شده تا به لطف آن بتوانید به سرعت یک رویداد تازه بسازید. در مجموع تغییرات ظاهری زیادی در تقویم گوگل اتفاق افتاده که اگر جزو افراد خوش شانس باشید، می توانید زودتر از دیگران آن ها را مشاهده کرده و به تست شان بپردازید. البته به نظر می رسد که در هر صورت گوگل به زودی نسخه جدید اپ با طراحی متریال را رسما برای عموم کاربران منتشر خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone