🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  2. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  3. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
  4. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  5. سوال: نقش شیربرقی در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42536.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

ایسر از لپتاپ گیمینگ Nitro 5 Spin 2-in-1 رونمایی کرد

برای بسیاری از گیمرها، یک PC قدرتمند نسبت به لپتاپ های گیمینگ (خصوصاً با توجه به تفاوت قیمت در مشخصات یکسان) ارجحیت دارد اما بعضی شرایط زندگی، مانند جا به جایی دائم یا حتی علاقه ...

برای بسیاری از گیمرها، - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - یک PC قدرتمند نسبت به لپتاپ های گیمینگ (خصوصاً با توجه به تفاوت قیمت در مشخصات یکسان) ارجحیت دارد - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اما بعضی شرایط - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - زندگی، مانند جا به جایی دائم یا حتی علاقه به همراه داشتن ابزار بازی، باعث می شود که برخی افراد به خرید لپ تاپ های گیمینگ روی بیاورند.

ایسر نیز به عنوان یکی از تولیدکنندگان دستگاه های مورد بحث، به تازگی از محصول جدیدی رونمایی کرده که با داشتن لولاهای مخصوص، امکان تبدیل شدن لپتاپ به یک تبلت یا نمایشگر (بسته به - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کاربری) را فراهم می کند.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

دستگاه مورد بحث «Acer Nitro 5 Spin 2-in-1» نام داشته و از مشخصات قابل قبولی برای پردازش بازی بهره می برد. ضمن اینکه لپتاپ جدید ایسر در میان همنوعان هیبرید خود، از قدرتمندترین سخت افزارها بهره مند بوده و حتی رقبایی مانند HP Spectre x360 را نیز پشت سر می گذارد.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

لپتاپ گیمینگ هیبرید ایسر از حافظه 512 گیگابایتی SSD بهره می برد

Nitro 5 Spin 2-in-1 با داشتن نمایشگر 15.6 اینچی IPS با رزولوشن تمام اچ دی، تصاویر با کیفیتی را به نمایش گذاشته و از پردازنده نسل هشتم اینتل در کنار 16 گیگابایت رم DDR4 و کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1050 - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - برای پردازش امور استفاده می کند. محصول مورد - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بحث همچنین به - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - 512 گیگابایت حافظه از نوع SSD مجهز شده - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و با نور پس زمینه کیبورد، امکان بازی و تایپ در محیط های - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کم نور را نیز فراهم می کند.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

البته مشخصات فنی Nitro 5 Spin 2-in-1 در مقایسه با نسل جدید لپتاپ های گیمینگ با نمایشگرهای 4K چندان قدرتمند به نظر نمی رسد؛ اما باید در نظر داشت که مزایای محصول جدید ایسر نسبت به رقبا شامل بدنه - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - باریک، وزن کم، قابلیت تبدیل شوندگی و قیمت 1000 دلاری خواهد بود.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone