🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما کارتخوان های سیار همراه خواهند داشت علاوه بر آن اط ریق درگاه های بانکی یا به صورت نقدی قابل پرداخت خواهد بود.
  2. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  3. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  4. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  5. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42542.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

استخدام ۵۰۰ نفر توسط ال جی برای تست پیش از عرضه موبایل V30

شرکت ال جی ظاهرا قصد دارد در قالب طرحی به نام «تیم ملی تجربه LG V30» حدود ۵۰۰ نفر را به استخدام خود در بیاورد تا پیش از عرضه رسمی موبایل مذکور کار با آن ...

شرکت ال جی ظاهرا قصد دارد در قالب طرحی به نام «تیم ملی تجربه LG V30» حدود ۵۰۰ نفر را به استخدام خود در بیاورد تا پیش از عرضه رسمی موبایل مذکور کار با آن را تجربه نمایند.

در جریان این طرح به هر کدام از این افراد یک دستگاه ال جی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - وی ۳۰ داده می شود منتها این افراد باید بعد از یک ماه کار کردن با دستگاه آن را - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به ال جی بازگردانند. البته باید اشاره کنیم تنها شهروندان کره ای می توانند در این طرح مشارکت نمایند و برای ساکنان دیگر مناطق دنیا چنین امکانی فراهم نیست.

فرایند انتخاب نیز بین روزهای ۳۱ مرداد تا ۶ شهریور اتفاق می افتد و نتایج در تاریخ دهم شهریور از طریق وبسایتی که برای همین منظور راه اندازی شده اعلام می گردد.

شرکت کنندگان از طریق قرعه کشی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - انتخاب - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - خواهند شد و - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بعد از این فرایند یک - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دستگاه وی ۳۰ به صورت رایگان در اختیارشان قرار می گیرد. افراد انتخابی آنطور - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - که ال جی گفته «ماموریت»های مختلفی را بر عهده دارند که از آنباکس دستگاه گرفته تا دقیق شدن در امکانات و - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - قابلیت های آن را شامل می شود.

در ادامه نتایج هر ماموریت به صورت خودکار در پروفایل هر یک از این افراد ثبت می - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - گردد. جالب است بدانید که پیشتر ال جی برنامه ای مشابه را برای موبایل جی ۶ - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ترتیب داده بود که بعد از فراخوان حدود ۲۰۰ هزار نفر برای - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شرکت در آن اعلام آمادگی کردند که البته تنها ۲۱۰ نفر برای این منظور انتخاب شدند.

حالا ال جی اعلام کرده که استخدام این تعداد کاربر برای تست یک محصول در تاریخ فعالیتش بی سابقه است.

گفتنی است طبق پیش بینی های صورت گرفته این موبایل - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - در تاریخ نهم شهریور و درست پیش از برگزاری نمایشگاه IFA در برلین رونمایی می شود و به امکاناتی نظیر نمایشگر پولد ۶ اینچی، چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام، چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و علاوه بر این یک دوربین دوگانه اصلی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - را با خود به همراه دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone