🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21143.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

ساخت اسکیت برد با چرخ‌های ۷۰۰ دلاری مک پرو [تماشا کنید]

به نظر می‌رسد از چرخ‌های مک پرو می‌توان برای کارهایی به غیر از جابه‌جا کردن کیس استفاده کرد. یکی از کانال‌های یوتیوب با استفاده از این چرخ‌های ۷۰۰ دلاری یک اسکیت برد جالب و البته ...

به نظر می‌رسد از چرخ‌های مک پرو می‌توان برای کارهایی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - به غیر از جابه‌جا کردن کیس - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - استفاده کرد. یکی از کانال‌های یوتیوب - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - با استفاده از این چرخ‌های ۷۰۰ دلاری یک اسکیت برد جالب و البته سنگین - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - وزن ساخته است.

یکی از کانال‌های یوتیوب به نام «Braille Skateboarding» چرخ‌های معمولی اسکیت برد را با چرخ‌های مک پرو تعویض کرده است. آن‌ها می‌گویند برای ساخت اسکیت برد با چرخ‌های مک پرو از کانال یوتیوب دیگری به نام «Unbox Therapy» الهام گرفته‌اند و برای رقابت با این کانال پس از سفارش دادن چرخ‌ها از اپل، اسکیت بردی که در ادامه می‌بینید - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - را ساخته‌اند.

پروسه تعویض چرخ‌ها اصلا کار آسانی نبوده و آن‌ها پس از ساعت‌ها آزمون و خطا و سوراخ کردن، چرخ‌های مک پرو را با موفقیت به اسکیت برد نصب می‌کنند. آزمایش‌های اولیه نشان می‌دهند که وزن اسکیت برد به خاطر استفاده از چرخ‌های فولادی مک پرو بالا رفته است. به غیر این مورد به نظر می‌رسد می‌توان بدون مشکل اسکیت سواری کرد.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان

اجرای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - برخی حرکات نمایشی نشان داد که چرخ‌های مک پرو مقاومت کافی را دارند، البته قسمت اتصال آن‌ها به خاطر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - بکارگیری فقط یک پیچ کمی خم شد. دستکاری چرخ‌ها و تنظیم آن‌ها، سواری اسکیت را بهتر و اجرای حرکات نمایشی را آسان تر کرد، - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - ولی وزن سنگین مانع از یک سواری نرم و بدون مشکل می‌شد.

اعضای کانال Braille Skateboarding بالاخره متوجه شدند که اسکیت سواری - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - با چرخ‌های مک پرو تقریبا غیر ممکن است و لذت اسکیت سواری معمولی را ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone