🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  3. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21144.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

۱۳ دادستان آمریکا: آمازون درباره بیماری و مرگ کارکنانش بر اثر کرونا شفاف‌سازی کند

ائتلافی از ۱۳ دادستان ایالات متحده آمریکا در نامه‌ای سرگشاده به جف بزوس، مدیرعامل آمازون و «جان مکی»، مدیرعامل «هول فودز مارکت» از آن‌‌ها خواسته‌اند محافظت از کارکنان خود را در دوران شیوع کرونا تقویت ...

ائتلافی از ۱۳ دادستان ایالات متحده آمریکا در نامه‌ای سرگشاده به جف بزوس، مدیرعامل آمازون و «جان مکی»، مدیرعامل «هول فودز مارکت» از آن‌‌ها خواسته‌اند محافظت - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کامیاران استان کردستان - از کارکنان خود را در دوران شیوع کرونا تقویت و همچنین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا را نیز منتشر کنند.

این نامه توسط «مورا هیلی»، دادستان ایالت ماساچوست به همراه دادستان‌های ایالت‌های کنتیکت، دلاویر، - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کامیاران استان کردستان - ایلینوی، مریلند، اورگن، پنسیلوانیا، میشیگان، مینه‌سوتا، نیومکزیکو، نیویورک و واشنگتن دی.سی. نوشته شده. - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کامیاران استان کردستان - در ماه مارس - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کامیاران استان کردستان - نیز نامه‌ مشابهی برای این شرکت‌ها ارسال شده بود. هیلی در این نامه نوشته:

«آمازون و هول فودز باید تمام راه‌های ممکن برای حفاظت از کارکنان و مشتریان در زمان شیوع کووید-۱۹ را درنظر بگیرند. ما دوباره از این شرکت‌ها می‌خواهیم که به ما اطمینان دهند که مطابق دستورات ایالتی و دستورالعمل‌ فدرال با هدف حفظ امنیت کارکنان در دوران بحران، عمل می‌کنند.»

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کامیاران استان کردستان

در این نامه به صورت ویژه به مواردی مانند مرخصی بیماری، اقدامات امنیتی، سیاست‌های آمازون پیرامون آگاه‌سازی کارکنان و اخراج کارکنان اشاره شده. در گذشته ۹ - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کامیاران استان کردستان - سناتور دموکرات به اخراج کارمندانی که خبر از ایمنی پایین محل کار خود داده بودند، واکنش نشان - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کامیاران استان کردستان - داده بودند. - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کامیاران استان کردستان - دادستان‌ها از آمازون - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کامیاران استان کردستان - خواسته‌اند که اطلاعات مربوط به تعداد کارکنان مبتلا به کرونا یا افرادی که بخاطر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند، منتشر کند. در ادامه این نامه نوشته شده:

«اگر چنین رفتارهایی اثبات شوند، ممکن است بند 11c - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کامیاران استان کردستان - قانون ایمنی و بهداشت شغلی را نقض ‌کند. در برخی ایالت‌ها قوانینی وجود دارد که - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کامیاران استان کردستان - از انتقام‌جویی جلوگیری - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کامیاران استان کردستان - می‌کند. در مواقع بحرانی حتی احساس خطر از قرار داشتن در معرض انتقام جویی نیز می‌تواند کارمندانی را که - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کامیاران استان کردستان - نگرانی‌هایی در رابطه با اقدامات بهداشتی و ایمنی دارند نیز ساکت کند و - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کامیاران استان کردستان - آن‌ها همکارانشان، مشتریان - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کامیاران استان کردستان - و مردم را در معرض خطر جدی قرار دهند.»

در این نامه - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کامیاران استان کردستان - قدم اضافه‌ای برای شفافیت در - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کامیاران استان کردستان - رفتارهای هول فودز برداشته شده:

«ما نگران این موضوع هستیم که دفاتر ما و عموم مردم بجای گزارش‌های مستقیم هول فودز، در حال اطلاع از این - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کامیاران استان کردستان - تحولات جدی توسط گزارش‌های رسانه‌های دست دوم هستند. بر همین اساس از هول فودز درخواست می‌کنیم که توضیحاتی از سیاست‌ها و فرایندهای خود پیرامون تحولات - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کامیاران استان کردستان - کووید-۱۹ در فروشگاه‌ها که مرتبط با مصرف‌کنندگان، عموم مردم و - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کامیاران استان کردستان - مقامات بهداشتی هستند، ارائه کنند.»

آمازون اخراج افشاگران را تکذیب کرده و همچنین خبر از این داده که اقدامات ضروری برای ادامه کار کارگران خود را مدنظر قرار داده. در پایان این نامه نوشته شده:

«فروش آمازون و هول - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کامیاران استان کردستان - فودز رشد چشمگیری داشته و مشتریان با خانه‌نشین شدن، بیش از پیش به - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کامیاران استان کردستان - خرید از فروشگاه‌های آنلاین تمایل نشان می‌دهند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone