🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27817.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

راهنمای خدمات الکترونیک؛ چگونه کارت اهدای عضو دریافت کنیم؟

در ايران روزانه ۷ تا ۱۰ نفر بيمار نيازمند پيوند عضو به دليل نرسيدن عضو پيوندی جان خود را از دست می‌دهند. اما با اهدای عضو از افرادی كه به هر دليل دچار مرگ مغزی ...

در ایران روزانه ۷ تا ۱۰ نفر بیمار نیازمند پیوند عضو به دلیل نرسیدن عضو پیوندی جان خود را از دست می‌دهند. اما با اهدای عضو از افرادی که به هر دلیل دچار - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قروه استان کردستان - مرگ مغزی شده‌اند، می‌توان از مرگ این بیماران جلوگیر‌ کرد. به عبارت دیگر حدود یک هزار اهدای عضو می‌تواند جان ۴ هزار نفر - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قروه استان کردستان - را نجات دهد یا اهدای اعضا فردی که در اثر ضربه مغزی فوت شده باشد، می‌تواند جان ۸ نفر را نجات داده و به ۵۳ فرد معلول کمک کند.

احتمالا اخبار و اطلاعات زیادی در مورد اهدای عضو خواندید. به طور خلاصه باید گفت که اهدای عضو از افرادی که در اثر ضربه مغزی جان خود را از دست می‌دهند، امکان پذیر است. قلب، ریه، لوزالمعده، کبد، کلیه و چشم از مهمترین اعضایی هستند که قابلیت پیوند دارند و می‌توانند جان بسیاری را نجات داده و حتی زندگی افراد معلول را دگرگون کند.

روند ثبت نام برای اهدا بسیار ساده است کافی‌ست تنها به سایت رسمی مرکز اهدای عضو مراجعه کنید و در نوار بالا روی گزینه دوم «کارت اهدای عضو» یا «پیوند کارت» کلیک کنید تا به صفحه ثبت - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قروه استان کردستان - نام منتقل شوید.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قروه استان کردستان

پس از آن کلیه اطلاعات خود را به طور کامل - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قروه استان کردستان - وارد کنید. توجه کنید که تمامی اعداد، باید به زبان انگلیسی وارد شوند، در غیر این صورت اطلاعات شما ثبت نمی‌شود. در قسمت انتهایی فرم هم از شما سوال شده که رضایت به پیوند کدام اعضا دارید و گزینه‌هایی برای شما گذاشته شده تا بتوانید انتخاب و در نهایت فرم را ثبت کنید.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قروه استان کردستان

پس از آن اطلاعات شما ثبت شده و کارت اهدای عضو به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید آن را پرینت بگیرد و یا فایل PDF آن را ذخیره کنید. همچنین - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قروه استان کردستان - شناسه - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قروه استان کردستان - کاربری و رمز عبوری برای شما در نظر گرفته می‌شود که با آن می‌توانید وارد سایت شده، اطلاعات خود را تغییر دهید. البته شما هر زمان و به هر دلیل که از تصمیم خود منصرف شدید می‌توانید کد ملی خود را به همراه درخواست لغو عضویت - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قروه استان کردستان - به آدرس [email protected] ایمیل کنید.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قروه استان کردستان

شما می‌توانید کارت نمایش داده شده را پرینت بگیرید و یا در صورت تمایل با در - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قروه استان کردستان - دست - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قروه استان کردستان - داشتن همان پرینت به برخی از شعب بانک ملی مراجعه کنید تا پیوند کارت ملی برای شما - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قروه استان کردستان - صادر شود. اگر هم کارت پیوند خود را گم کرده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قروه استان کردستان - باشید می‌توانید مجددا با همان پرینت کارت پیوند دریافت کنید.

گقتنی‌ست شما می‌توانید با - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر قروه استان کردستان - ارسال کد ملی خود به شماره ۳۴۳۲ و یا شماره گیری کد دستوری ستاره ۳ ستاره ۳۴۳۲ مربع نیز کارت اهدا دریافت کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone