🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30690.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

موبایل تاشوی سامسونگ W2019 با سخت‌افزار قدرتمند معرفی شد

پس از مدت ها گمانه زنی سرانجام موبایل تاشوی سامسونگ W2019 همراه با دو نمایشگر امولد معرفی شد. گوشی های تاشو در دهه گذشته یکی از فرم فاکتورهای اصلی بازار موبایل بودند که طرفداران خاصی نیز ...

پس از مدت ها گمانه زنی سرانجام - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردکوی استان گلستان - موبایل تاشوی سامسونگ W2019 همراه با دو نمایشگر امولد معرفی شد.

گوشی های تاشو - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردکوی استان گلستان - در دهه گذشته یکی از فرم فاکتورهای اصلی بازار موبایل بودند که طرفداران خاصی نیز داشتند. کمپانی کره ای با توجه به این مساله W2019 را به گونه - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردکوی استان گلستان - ای طراحی کرده که در عین ارائه این فرم، قابلیت های مدرن سیستم عامل اندروید نیز به ارمغان می - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردکوی استان گلستان - آورد. تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردکوی استان گلستانهر دو نمایشگر که در طرفین پنل فوقانی قرار - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردکوی استان گلستان - گرفته اند، ابعادی برابر با ۴.۲ اینچ داشته و از رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ با نسبت تصویر ۱۶ به ۹ بهره می برند. این دستگاه به گونه ای طراحی شده که کاربر بدون بازکردن لولا هم می تواند از آن استفاده کند و در صورت باز کردن نیز پد شماره ها در اختیار وی قرار می گیرد.

سامسونگ W2019 به عنوان یک پرچمدار از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، ۶ گیگابایت - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردکوی استان گلستان - رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است که - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردکوی استان گلستان - از طریق کارت حافظه نیز امکان افزایش آن وجود دارد.تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردکوی استان گلستاندر پنل پشتی دستگاه دوربین دوگانه مشابه گلکسی اس ۹ پلاس جا خوش کرده که میزبان سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم متغیر بین  f/1.5 و f/2.4 و سنسور تله فوتو با - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردکوی استان گلستان - قابلیت زوم اپتیکال دو برابری است. دوربین سلفی نیز - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردکوی استان گلستان - همراه با حسگر ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 از راه می رسد.

از دیگر قابلیت های شاخص سامسونگ W2019 باید به باتری ۳۰۷۰ میلی آمپر ساعتی، اندروید - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردکوی استان گلستان - پیش فرض اوریو ۸.۱ و رابط USB-C اشاره کرد. در کنار این موارد دستیار مجازی بیکسبی نیز قرار دارد که از طریق کلید اختصاصی روی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردکوی استان گلستان - لبه فعال می شود. اگرچه این موبایل دو نمایشگر دارد اما سنسور اثر انگشت زیر هیچکدام تعبیه نشده و به صورت فیزیکی روی لبه دستگاه قرار گرفته است.تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردکوی استان گلستانبدنه سامسونگ W2019 از آلومینیوم تراش خورده و  آنودایز شده همراه با شیشه ساخته شده است. آنودایز کردن در واقع روشی برای ضخیم کردن لایه اکسیدی به ضخامت چندین هزار برابر لایه اکسید طبیعی است. با این حال ضخامت دستگاه حین بسته شدن به میزان قابل توجه ۱۷.۳ میلی متر می رسد که - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردکوی استان گلستان - از برخی لپ تاپ ها بیشتر است.

این موبایل جالب توجه در رنگ های نقره ای و طلایی به بازار عرضه می شود اما قیمت یا تاریخ عرضه آن هنوز مشخص نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone