🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  2. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30686.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

آشنایی با ۷ ویروس کامپیوتری خطرناک که باید مراقب آن‌ها باشید

مثل ویروس‌هایی که در بدن آدم‌هاست، ویروس‌های کامپیوتری هم انواع مختلفی دارند و می‌توانند تاثیرات متفاوتی روی کامپیوتر شما داشته باشند. واضح است که کامپیوتر خودش نمی‌تواند چند هفته‌ای را استراحت کند و با استفاده ...

مثل ویروس‌هایی که در بدن آدم‌هاست، ویروس‌های کامپیوتری هم انواع مختلفی دارند و می‌توانند تاثیرات متفاوتی روی کامپیوتر شما داشته باشند.

واضح است که کامپیوتر خودش نمی‌تواند چند هفته‌ای را استراحت کند و با استفاده آنتی بیوتیک این ویروس‌ها را از بین ببرد. این ویروس‌ها ممکن است اثرات جبران ناپذیری روی کامپیوتر‌ها داشته باشند؛ فایل‌های شخصی را حذف کنند، به دزدی اطلاعاتتان بپردازند و به راحتی در شبکه‌ی کامپیوتری ادارات و سازمان‌ها پخش شوند.

در این مطلب می‌خواهیم شما را با ۷ ویروس - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران - کامپیوتری - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران - خطرناک و کار‌هایی که می‌توانند انجام دهند آشنا کنیم. این مطلب را از دست ندهید.

۱. ویروس Boot Sector

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران

از نگاه یک کاربر ویروس‌های بوت سکتور از خطرناک‌ترین ویروس‌ها به شمار می‌روند. از بین بردن این نوع ویروس‌ها دشوار است و عموما نیازمند فرمت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران - کامل سیستم است. این ویروس می‌تواند بوت رکورد را کدگذاری کند و دسترسی به آن را از بین ببرد. اگر اتفاق یاد شده پیش بیاید، راهی به جز فرمت کلی سیستم نخواهید داشت.

این ویروس‌ها عموما از طریق هارد اکسترنال و فلش دیسک‌ها انتقال پیدا - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران - می‌کنند. اوج فراگیر بودن این ویروس‌ها در دهه‌ی ۹۰ میلادی بود که استفاده از فلاپی دیسک‌ها رواج داشت. البته هنوز هم می‌توانید این فایل‌ها را در USB درایو‌ها و ایمیل‌ها مشاهده نمایید. خوشبختانه با توجه به پیشرفت‌هایی که معماری BIOS در سال‌های اخیر تجربه کرده است در صورت حمله‌ی این ویروس‌ها مقاوم خواهد بود.

۲. ویروس Direct Action

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران

ویروس Direct Action یکی از دو نوع اصلی ویروس‌هاست که می‌تواند فایل‌ها را آلوده کند (نوع دیگر ویروس‌های ساکن هستند). این ویروس که به عنوان ویروس «فعال» شناخته می‌شود خودش را مخفی نمی‌کند و تلاش می‌کند همه‌ی حافظه‌ی کامپیوترتان را آلوده کند.

این ویروس عموما در فایل‌های exe - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران - و com قابل مشاهده هستند. اگر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران - کسی یکی از این فایل‌های آلوده را اجرا کند، ویروس Direct Action در کامپیوتر متولد می‌شود و ابتدا محل مورد نظر و به تدریج همه‌ی کامپیوتر را آلوده می‌نماید.

البته این ویروس - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران - نمی‌تواند فایل‌های شخصی را حذف کند و یا سرعت کامپیوترتان را کاهش دهد. البته شاید موفق شود دسترسی به برخی از فایل‌ها را با مشکل رو به رو کند، اما به راحتی توسط برنامه‌های آنتی ویروس قابل تشخیص است و از بین خواهد رفت.

۳. ویروس Resident یا ساکن

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران

ویروس‌های ساکن یکی از اصلی ترین ویروس‌هایی هستند که فایل‌ها را آلوده می‌کنند. بر خلاف Direct Action - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران - که باید - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران - با اجرا شدن یک فایل متولد می‌شدند، ویروس Resident خودش به صورت خودکار در سیستم متولد می‌گردد. این ویروس‌ها باعث می‌شوند که حتی در صورت حذف اصلی ترین فایل آلوده، آلودگی در کامپیوتر پنهان باقی بماند. به همین دلیل تحلیلگران این ویروس را خطرناک تر از Direct - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران - Action می‌دانند.

با توجه به نوع برنامه نویسی ویروس، یافتن و حذف آن‌ها می‌تواند دشوار باشد. ویروس‌های ساکن را می‌توان در دو حوزه قرار داد: ویروس‌هایی که با سرعت بالا سرایت می‌کنند و ویروس‌هایی که به آهستگی سرایت می‌کنند. گروه اول می‌توانند با سرعت بیشتری سیستم را آلوده کنند اما ساده‌تر پیدا خواهند شد. گروه دوم اما با سرعت پایین‌تری پخش می‌شوند ولی پیدا کردنشان کار بسیار دشواری خواهد بود.

در بدترین شرایط، این ویروس‌ها می‌توانند حتی خود را در فایل‌های مربوط به آنتی ویروس‌ها پنهان کنند و برخی از ابزار‌های این نرم افزار را هم به آلودگی بکشانند. برای از بین بردن این ویروس‌ها شما باید از ابزار‌های قدرتمند و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران - خاص استفاده کنید. آنتی ویروس‌ها به تنهایی نمی‌توانند برای از بین بردن ویروس‌های ساکن کافی باشند.

۴. ویروس‌ چند جزئی

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران

در حالی که بسیاری از ویروس‌ها علاقمندند تا یک خرابکاری را به انجام برسانند، برخی دیگر از ویروس‌ها وجود دارند که به یک خرابکاری بسنده نمی‌کنند. - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران - این نوع ویروس می‌تواند به روش‌های مختلف کامپیوتر را آلوده کند و متد‌های مختلفی را با توجه به نوع برنامه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران - نویسی شدن و سیستم عاملی که آلوده کرده است به انجام - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران - برساند.

این ویروس‌ها می‌توانند به طور همزمان هم فایل‌های اجرایی را آلوده کنند و هم سکتور‌های بوت را مورد حمله قرار دهند. این حمله‌ی چند طرفه، کمی کار از بین بردنشان را دشوار خواهد کرد. حتی اگر فایل‌های یک کامپیوتر را به طور کامل بررسی و از آلودگی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران - پاک کنید اگر ویروس در سکتور بوت باقی مانده باشد، به راحتی با روشن شدن کامپیوتر مجددا در سیستم فراگیر خواهد شد.

۵. ویروس - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران - پولیمورفیک یا چندریخت

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران

سیمنتک بر این عقیده است که تشخیص ویروس‌های پولیمورفیک بسیار دشوار است. این شرکت معروف در زمینه‌ی امنیت کامپیوتر‌ها ادعا می‌کند که شرکت‌های تولید کننده‌ی آنتی ویروس‌ها باید روز‌ها و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران - ماه‌ها برای ایجاد روش‌هایی برای - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران - یافتن این ویروس‌ها زمان صرف کنند.

اما چرا مقاومت در برابر ویروس پولیمورفیک دشوار است؟ کافیست به نام این ویروس توجه کنید. یک آنتی ویروس می‌تواند تنها یک نوع از یک - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران - ویروس را وارد لیست سیاه خود نماید. اما ویروس - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران - چند ریخت همانطور که از نامش پیداست، می‌تواند با - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران - تغییر الگو‌های باینری خود هربار شکل خود را تغییر دهد تا برای یک آنتی ویروس کاملا جدید و تازه به نظر برسد.

۶. ویروس Overwrite

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران

ویروس Overwrite می‌تواند ترسناک‌ترین ویروس باشد. حتی اگر کل - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران - سیستم را به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران - خطر نیندازد. این موضوع به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران - این خاطر است که این ویروس می‌تواند به سرعت همه‌ی فایل‌های آلوده را حذف کند. تنها راه از بین - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران - بردن این ویروس حذف کردن فایل آلوده است و واضح است که با این کار، شما فایل خود را نیز از دست خواهید داد. این ویروس می‌تواند همه نوع فایل‌ها را تهدید - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران - کند.

ویروس‌های Overwrite کمتر قابل مشاهده‌اند و بیشتر از طریق ایمیل‌ها انتقال پیدا می‌کنند. - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران - تشخیص این ویروس‌ها در ایمیل برای کاربران ساده کمی دشوار به نظر می‌رسد. این ویروس‌ها در سال ۲۰۰۰ و با - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران - حضور ویندوز ۲۰۰۰ و ویندوز NT در - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران - اوج خود قرار داشتند و کامپیوتر‌های زیادی را آلوده کرده بودند.

۷. ویروس Spacefiller

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران

این ویروس‌ها که تحت عنوان «ویروس حفره‌ها» نیز شناخته می‌شوند از همه‌ی ویروس‌های یاد شده باهوش تر به نظر می‌رسند. یکی از راه‌های معمول ویروس برای - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران - آلوده کردن کامپیوتر‌ها این است که خود را به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران - یک فایل بچسبانند و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران - با آلوده کردن آن - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران - به نقاط دیگر کامپیوتر سرایت کنند.

اما Spacefiller‌ها تلاش می‌کنند تا فضای خالی در حافظه را بیابند و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر تنکابن استان مازندران - خود را در آن بخش‌ها پنهان کنند. این روش به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به راحتی بتوانند یک برنامه را بدون تغییر کد‌ها و حجمی که دارد آلوده کنند. خوشبختانه این ویروس‌ها به ندرت پیدا می‌شوند اما فراگیر شدن فایل‌های ویندوز پرتابل ممکن است به آن‌ها جان دوباره‌ای بدهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone