🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30682.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

هواوی توسعه چیپست کایرین 990 را با پشتیبانی از 5G آغاز کرده است

کایرین 980 نخستین چیپست 7 نانومتری در دنیای اندروید بود که هواوی در سری میت 20 خود از آن استفاده کرد. بهره گیری از چیپست مذکور باعث شد محصولات هواوی از جمله سریع ترین گوشی ...

کایرین 980 نخستین چیپست 7 نانومتری در دنیای اندروید بود که هواوی در سری میت 20 خود از آن استفاده - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کرد. بهره گیری از چیپست مذکور باعث شد محصولات هواوی از جمله سریع ترین گوشی های موجود در بازار باشند و شرکت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - چینی هم برای حفظ برتری خود، بلافاصله توسعه کایرین 990 را آغاز کرده است.

کایرین 990 نسبت به نسل قبل 10 درصد قدرتمندتر خواهد بود

بر اساس گزارش منابع آگاه در زنجیره تأمین، کمپانی هواوی توسعه نسل دوم چیپست های 7 نانومتری خود را با همکاری TSMC، بزرگترین شرکت مستقل تولیدکننده نیمه هادی ها و تأمین کننده چیپست های اپل، شروع کرده و گفته می شود با کمک فناوری های شریک خود، محصولی با 10 درصد قدرت بیشتر و البته 10 درصد مصرف انرژی کمتر تولید خواهد کرد.

علاوه بر بهبود راندمان و همچنین افزایش 20 درصدی تعداد ترانزیستورها، چیپست کایرین 990 به نخستین مودم - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - 5G هواوی با نام Balong 5000 و ساخت HiSilicon مجهز می شود که از LTE Category 21 پشتیبانی کرده و در مناطق تحت پوشش شبکه، اینترنت فوق سریع با سرعت دانلود 1.4 گیگابیت در ثانیه را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان

لازم به ذکر است - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - که کایرین 990 شباهت های بسیاری با سلف خود کایرین 980 دارد و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - احتمالاً از همان هسته های پردازشی 64 بیتی Cortex-A76 بهره خواهد برد. البته برای بهبود عملکرد کایرین 990 نسبت به نسل قبل، شرکت تولیدکننده چیپ HiSilicon به تنهایی 200 - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - میلیون یوآن (معادل 29 میلیارد دلار) در پروژه تحقیق و توسعه چیپست جدید هواوی سرمایه گذاری کرده است.

گفتنی است طبق اطلاعات موجود، احتمالاً کایرین 990 در سه ماهه نخست سال 2019 به صورت رسمی معرفی خواهد شد و تا زمان تولید انبوه آن، هواوی از چیپست قدرتمند کایرین 980 در محصولات خود استفاده خواهد کرد.

کایرین 990 رقیب مستقیم اسنپدراگون 8150 (مجهز به مودم نسل پنجمی X50) خواهد بود و باید منتظر ماند و دید در رقابت بین این دو، کدام - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - یک تجربه کاربری بهتری را در اختیار مصرف - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کنندگان قرار خواهند داد.

- تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone