🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30703.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

رشد چشمگیر بازار ساعت‌های هوشمند در سه‌ماهه سوم ۲۰۱۸

گجت های پوشیدنی در چند سال اخیر به لطف پیشرفت فناوری دچار جهش چشمگیری شده اند و ظاهرا این روند نه تنها دستخوش تنزل نشده، بلکه با سرعت هرچه بیشتر به روند روبه رشد خود ...

گجت های پوشیدنی در چند سال اخیر به لطف پیشرفت فناوری دچار جهش چشمگیری شده اند - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و ظاهرا این روند نه تنها دستخوش تنزل نشده، بلکه با سرعت هرچه بیشتر به روند روبه رشد خود را ادامه داده و به سمت ثبت یک رکورد بی سابقه پیش می رود.

بخش عمده ای از این موفقیت ناشی از عرضه نسل جدید ساعت های هوشمند اپل واچ است. کمپانی کوپرتینویی در سه ماهه سوم ۲۰۱۸ موفق به فروش ۴.۵ میلیون ساعت هوشمند شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل یک میلیون واحد رشد داشته است.

بیشترین رشد اما عنوانی است که به فیت بیت می رسد چرا که این شرکت به لطف عرضه ۱.۵ میلیون ساعت هوشمند به درآمدی قابل توجه دست پیدا کرده و این در حالی است که تابستان سال قبل اصلا در این بازار حضور نداشته است. این ساعت  قادر است ۴ روز بدون شارژ فعالیت کند. ضمن اینکه محصول یاد شده تا عمق ۵۰ متری ضد آب بوده و نسخه‌های ویژه‌ای از آن، قابلیت NFC دارد.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی
سهم شرکت های مختلف از بازار ساعت های هوشمند

رقبای دیگر نیز این رشد را در مقیاس کوچکتر تجربه کرده اند. در رده سوم سامسونگ قرار دارد که حدود ۱.۱ میلیون دستگاه گلکسی واچ را به بازار عرضه کرده است. کمپانی «گارمین» اما بخشی از بازارش را به رقبای قدرتمند واگذار کرده و با رشد نه چندان چشمگیر ۲۰۰ هزار واحدی حالا فروشش را به ۸۰۰ هزار دستگاه رسانده است.

با توجه به در پیش بودن تعطیلات سال نو میلادی رشد بازار ساعت های هوشمند کماکان تقویت شده و فروش مدل های جدید نظیر اپل واچ سری ۴ و گزینه های ارزانتر از قبیل ورسا ادامه خواهد داشت. در این میان اگر رکودی هم وجود داشته باشد احتمالا - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - متوجه شرکت های کوچکتر است که توان رقابت با غول های فناوری را از دست می دهند.

 

تماشا کنید: تیزر معرفی ساعت هوشمند فیت‌بیت ورسا
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone