🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  4. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30707.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

سردار جلالی: سازمان پدافند غیرعامل در شورای عالی فضای مجازی حضور خواهد داشت

سازمان پدافند غیرعامل با تائید رهبری در شورای عالی فضای مجازی حضور خواهد داشت. سردار «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اعلام این خبر تاکید کرد که ایران هیچ‌وقت نمی‌پذیرد اشتغال و انجام مبادلات ...

سازمان پدافند غیرعامل با تائید رهبری در شورای عالی فضای مجازی حضور خواهد داشت. سردار «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اعلام این خبر تاکید کرد که ایران هیچ‌وقت نمی‌پذیرد اشتغال و انجام مبادلات مالی در برخی پیام‌رسان‌ها که سازوکار آن در داخل کشور نیست؛ صورت بگیرد. سردار جلالی این موضوع را نقض حاکمیت ملی دانست و گفت که شورای عالی فضای مجازی نیز به آن نگاهی جدی دارد.

سردار جلالی سازمان پدافند غیرعامل را یک سازمان حاکمیتی برای ایجاد هماهنگی بین بخش‌های دولتی، خصوصی و نظامی کشور دانست که بتواند الگوی تاب‌آوری در برابر تهدیدات را احصا و اجرا کند. وی با بیان اینکه امروزه شاهد طیف وسیعی از تهدیدات غیرنظامی و ترکیبی علیه کشور هستیم، اظهار داشت:

«اولین تهدیدات در این حوزه جنگ اقتصادی است که در آن استفاده از شبکه‌های بین‌المللی پولی، ارزی، اطلاعاتی و دیپلماتیک مدنظر است - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کردکوی استان گلستان - تا بتواند فشار را بر کشور تحمیل کند. اما در حوزه سوم با تلفیق تهدیدات در فناوری‌ها روبرو هستیم که در ذات آنها اشراف اطلاعاتی نفی حاکمیت، کنترل و مدیریت و وابسته‌سازی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کردکوی استان گلستان - نهادینه شده‌است.»

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور معتقد است که عملیات روانی با استفاده از ابزار رسانه، یکی از مهم‌ترین تهدیدات دشمن در جنگ ترکیبی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کردکوی استان گلستان - است و در این حوزه لایه دوم تهدیدات، تهدید شناختی و از جنس محتواست تا روی ذهن مخاطب - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کردکوی استان گلستان - اثر بگذارد.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کردکوی استان گلستان

آنطور که سردار جلالی می‌گوید لایه سوم هم تهدیدات اقتصادی است که بستر سایر تهدیدات است. امروز ۷۰ درصد عملیات - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کردکوی استان گلستان - شناختی دشمن برحوزه اقتصادی متمرکز شده تا مخاطب را به اهداف مورد نظر هدایت کند. انتهای این طیف تهدیدات نیز اقدامات امنیتی، آشوب و براندازی است:

«شبکه‌های اجتماعی و رسانه همه این تهدیدات را با هم ربط می‌دهد. ما در جهان رشد روز افزون فناوری و تجهیزات در جهان هستیم، اما فناوری‌ها در کنار مزایا و کارکردهایی که دارند می‌توانند تهدیدهایی را نیز به همراه داشته‌باشد که ما باید به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کردکوی استان گلستان - این تهدیدات توجه کنیم. امروز شاهد بهره‌مندی دشمن از جنگ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کردکوی استان گلستان - هیبریدی یا ترکیبی علیه کشورمان هستیم.»

مبادلات مالی و اشتغالزایی در پیام رسان‌ها با حاکمیت ملی تناقض دارد

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به تحولات پیش آمده در شبکه‌های اجتماعی و حاکمیت‌گریزی این رسانه‌ها گفت:

«این شبکه‌ها دیگر یک پیام‌رسان صرف نیستند و در آنها مبادلات بانکی و حتی اشتغال هم ایجاد شده‌است. ایران هیچ وقت نمی‌پذیرید که برای نظام پولی و اشتغال ما در جایی تصمیم‌گیری - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کردکوی استان گلستان - شود که سازوکار آن در داخل کشور نیست و ما نقض حاکمیت ملی را نمی‌پذیریم. شورای عالی فضای مجازی و سازمان پدافند غیرعامل در این حوزه نگاه واحدی دارند که باید حاکمیت ملی در شبکه‌های - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کردکوی استان گلستان - اجتماعی شکل بگیرد.»

او توضیح می‌دهد که در حوزه جنگ سایبری قرارگاه پدافند سایبری فعالیت می‌کند و اگر جنگی در این حوزه صورت بگیرد مسئولیت راهبری دستگاه‌های اجرایی با این دستگاه است و مرکز دفاعی و فرماندهی و کنترلی برای این موضوع ایجاد شده‌است: «تولید محصولات بومی و مصون‌سازی زیرساخت‌ها از جمله اقدامات در این حوزه است. اخیرا هم نسل جدیدی از ویروس استاکس‌نت را کشف کردیم که به‌صورت چند تکه بود اما این احتمال وجود داشت که کد آن در جایی فعال شود و این تکه‌ها به هم مرتبط شده - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کردکوی استان گلستان - و فعال - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کردکوی استان گلستان - شوند.»

سردار غلامرضا جلالی همچنین به پنجمین نمایشگاه محصولات استراتژیک پدافند سایبری اشاره کرد و اذعان داشت که «امسال توانسته‌ایم بیش از یک‌سوم سامانه‌های مورد نیاز را به‌صورت بومی برای پدافند غیرعامل تولید کنیم.»

گفتنی‌ست که در این هفته رزمایش کنترل سیگنال‌رسانی صداوسیما با فرض - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کردکوی استان گلستان - قطع سیگنال ماهواره‌ای توسط این سازمان اجرا خواهد شد تا به گفته سردار جلالی توان زیرساخت‌های زمینی برای سیگنال‌رسانی در شرایط بحران ارزیابی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone