🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  3. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30680.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

فیلترینگ هوشمند اینستاگرام از نظر عملیاتی غیرممکن است

چند ماهی می‌شود که زمزمه‌های فیلترینگ اینستاگرام به گوش می‌رسد و عده‌ای باور دارند که در صورت وقوع فیلترینگ این شبکه اجتماعی محبوب بین ایرانیان، دیجیتال مارکتینگ در ایران دستخوش تغییراتی خواهد شد. روز گذشته ...

چند ماهی می‌شود که زمزمه‌های فیلترینگ اینستاگرام به گوش می‌رسد و عده‌ای باور دارند که - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جوانرود استان کردستان - در صورت وقوع فیلترینگ این شبکه اجتماعی محبوب بین ایرانیان، دیجیتال مارکتینگ در ایران دستخوش تغییراتی خواهد شد. روز گذشته سایت ایسنا در مصاحبه‌ای - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جوانرود استان کردستان - با رییس پلیس فتای ناجا، خبر از اعمال فیلترینگ هوشمند در اینستاگرام داد؛ خبری که مصادف با اختلالات جهانی این شبکه اجتماعی شد و برخی از کاربران تصور مسدودسازی آن را پیدا کردند. اما در نهایت روابط عمومی وزارت ارتباطات این خبر را تکذیب کرده و  از قول رییس پلیس فتای کشور خبر داده که اساسا چنین مصاحبه‌ای صورت نگرفته است.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جوانرود استان کردستان

ایسنا از قول سردار هادیانفر به سرویس جدیدی از سوی وزارت ارتباطات اشاره کرده بود که می‌تواند اینستاگرام را پالایش کند:

«وزارت ارتباطات سرویس جدیدی را طرح کرده که اگر این سرویس جدید بیاید - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جوانرود استان کردستان - می تواند با عبور از SSL جدید اینستاگرام ، فیلترینگ هوشمند را در اینستاگرام ارائه دهد که اگر این طرح را ارائه دهد بخشی از محتوای مجرمانه کم می شود.»

«جمال هادیان طبایی» رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات پیرو انتشار این خبر در فضای مجازی تاکید داشته که وزارت ارتباطات در دولت جدید، تاکنون طرحی برای پالایش هوشمند اینستاگرام به هیچ مرجعی اراٍئه نکرده و در صورت داشتن پیشنهادی، آن را از مردم پنهان نمی‌کند. او همچنین گفته که برخی نهادها پیشنهاداتی در این زمینه ارائه کرده‌اند که - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جوانرود استان کردستان - به دلیل غیرفنی بودن قابلیت اجرایی نداشته است:

«همچنین صبح امروز در تماس تلفنی که با سردار هادیان‌فر، رییس پلیس فتا، داشتیم، ایشان انجام چنین مصاحبه‌ای را تکذیب کردند. از اصحاب محترم رسانه انتظار می رود در انتشار اخبار به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جوانرود استان کردستان - منبع و صحت آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.»

فیلترینگ هوشمند شبکه اجتماعی اینستاگرام البته سابقه درازمدتی در کشور دارد و پیش‌تر هم به مرحله عملیاتی رسیده بود. طرح نخست این ماجرا در سال‌ 1394 رقم خورد وابتدا روی صفخات غیراخلاقی این شبکه اجتماعی و سپس به صفحات سیاسی آن راه پیدا - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جوانرود استان کردستان - کرد؛ هرچند آزمون و خطاهایی در مراحل عملیاتی شدن آن - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جوانرود استان کردستان - صورت گرفت که گهگاه باعث اختلالات گسترده‌ای برای کاربران ایرانی می‌شد و در نتیجه این طرح برای مدتی متوقف شد.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جوانرود استان کردستان

فاز دوم این طرح نیز بعد از مدتی آغاز به کار کرد ولی پس از گذشت چند ماه و در بدو آغاز فاز سوم - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جوانرود استان کردستان - آن، با چالشی عظیم روبرو شد، چالشی که در تابستان سال گذشته رخ داد و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جوانرود استان کردستان - اینستاگرام - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جوانرود استان کردستان - تغییراتی در الگوریتم خود ایجاد کرد و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جوانرود استان کردستان - با رمزنگاری کردن صفحات خود، مانع از اعمال فیلترینگ هوشمند هر کشوری در آن شد. وزیر ارتباطات وقت، «محمود واعظی» هم خبر داد - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جوانرود استان کردستان - که با مدیران این شبکه تماس گرفته‌اند و قرار شده تا مسئولان با - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جوانرود استان کردستان - آنها جلساتی بگذارند و درباره صفحاتی که بر اساس - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جوانرود استان کردستان - قانون ما جرم مرتکب می‌شوند، به گفتگو بپردازند؛ اتفاقی که به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جوانرود استان کردستان - نظر می‌رسد چندان ثمر بخش نبوده است.

اینستاگرام در قوانین خود با پست‌های ضداخلاقی و ترویج خشونت و امثالهم برخورد خواهد کرد و خودش آنها را مسدود - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جوانرود استان کردستان - می‌کند. همچنین قابلیت‌هایی همچون ریپورت (گزارش) کاربران در آن گنجانده شده که منجر به بسته شدن صفحات مشکل‌دار می‌شود؛ نمونه این موضوع را در هفته گذشته با مسدودسازی صفحه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جوانرود استان کردستان - خواننده ایرانی، امیر تتلو، بر پایه گزارشات مردمی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جوانرود استان کردستان - شاهد بودیم.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر جوانرود استان کردستان

در هر حال به نظر می‌رسد که فعلا خبری از فیلترینگ هوشمند اینستاگرام نیست و اجرایی شدن آن نیز از نظر فنی غیرقابل اجراست، البته این موضوع باعث نمی‌شود که شبهات در مورد فیلتر شدن کلی این مجموعه نیز فراموش شود و تاکنون بسیاری از مقامات دولتی و حکومتی نسبت به لزوم بسته شدن و فیلترینگ این شبکه اظهاراتی داشتند که کماکان چراغ هشدار و سایه خطر فیلترینگ را بر سر اینستاگرام روشن نگه داشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone