🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30693.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

هارلی دیویدسون برقی؛ پایان یک عصر طلایی یا شروع حکمرانی سبزهای سنتی؟

هارلی دیویدسون این نام پر افتخار و مشهور در دنیای موتورسیکلت سازی، به تازگی اولین موتورسیکلت برقی خود با نام LiveWire را به جهانیان معرفی کرده است. این شرکت سرانجام پس از گذشت چندین سال ...

هارلی دیویدسون این نام پر افتخار و مشهور در دنیای موتورسیکلت سازی، به تازگی اولین موتورسیکلت برقی خود با نام LiveWire را به - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - جهانیان معرفی کرده است. این - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شرکت سرانجام پس از گذشت چندین سال از معرفی نسخه اولیه و پروتوتایپ، مدل نهایی را در نمایشگاه EICMA میلان به نمایش - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - گذاشت.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

بیش از 4 سال - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پیش بود که هارلی اعلام کرد که برنامه محصولات برقی خود - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را با LiveWire آغاز خواهد کرد و زمان تخمینی عرضه این موتورسیکلت برقی را نیز - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سال 2019 میلادی اعلام کرده بود. بر روی این موتور سیکلت لغت harley-davidson نقش بسته است.

در حال حاضر مشخصات نهایی و قیمت این هارلی دیویدسون برقی مشخص نشده است اما طبق اعلام هارلی خبری از کلاچ و تعویض دنده نخواهد بود و از همان شروع حرکت با چرخاندن دسته فرمان 100 نیوتن متر گشتاور موتور برقی در اختیار راننده خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

چرخ های 17 اینچی میشلن اسپرت، تعلیق قابل تطبیق  Showa و سیستم کنترل کشش با - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ترمزهای ضد قفل این موتور اجازه می دهد تا پیچ ها را به مدد قدرت موتور الکتریکی درنوردد.

7 حالت مختلف برای راندن این موتورسیکلت برقی تعریف شده است و صفحه نمایش - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - لمسی نیز قابلیت کنترل موزیک و GPS را برای راننده - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - فراهم می کنند. - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - همچنین - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سیستم اطلاعات و سرگرمی بلوتوث نیز درنظر گرفته شده است.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

طبق اعلام هارلی قوای محرکه - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - برقی به معنای نیاز به سرویس ها و امکانات خاص خود است. این موتورسیکلت برقی هارلی دیویدسون در خاک آمریکا تولید خواهد شد. هارلی در - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - 5 سال گذشته بیش از 40 درصد از ارزش سهام خود را از دست داده است. اما به نظر می رسد امیدهای بسیار زیادی به عرضه نسل جدید موتورسیکلت های برقی بسته است.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

این هارلی دیویدسون برقی از شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد و قیمت نهایی آن - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در ژانویه سال 2019 میلادی اعلام خواهد شد. علاوه بر آمریکا این موتورسیکلت در اروپا نیز عرضه خواهد شد.

گفتنی است که طی ماه های اخیر شاهد عرضه نسخه های برقی از خودروهای کلاسیک نیز بوده ایم و به نظر می رسد - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - با فراگیر شدن قوای محرکه الکتریکی، شانس تولید دوباره طرح های کلاسیک و سنتی با ویژگی های سبز و دوستدار محیط زیست ایجاد شده باشد. طبیعتا در - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دنیای موتورسیکلت، بار اصلی در این زمینه بر دوش هارلی دیویدسون خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهستی نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
میشه بگید شرکت شما روستای نیاکو آستانه اشرفیه تعمیرات داره؟
پاسخ: بله در روستای نیاکو شهر آستانه اشرفیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone