تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  4. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20571.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

چاقی خطر مرگ بر اثر کرونا را افزایش می‌دهد

مطالعات مراجع پزشکی بریتانیا نشان می‌دهد چاقی فاکتوری بسیار مهم در زمینه مقاومت بدن در مقابل ویروس کرونا است و ارتباط مستقیمی با افزایش احتمال مرگ و میر دارد. آنها در مورد وضعیت کشورهای حاشیه ...

مطالعات مراجع پزشکی بریتانیا نشان می‌دهد چاقی فاکتوری بسیار مهم در زمینه مقاومت بدن در مقابل ویروس کرونا است و ارتباط مستقیمی با افزایش احتمال مرگ و میر دارد. آنها در مورد وضعیت کشورهای حاشیه خلیج فارس و شیوع چاقی مفرط در بین مردم این منطقه هشدار می‌دهند.

این گزارش که از سوی سازمان سلامت عمومی انگلیس منتشر شده، ادعا دارد نرخ بستری شدن در بیمارستان، نیاز به درمان اورژانسی، و در نهایت مرگ ناشی از ابتلا به ویروس کرونا ارتباط نسبتا مستقیمی با چاقی و متوسط چگالی چربی بدن دارد. این سازمان - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر الوند استان زنجان - می‌گوید - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر الوند استان زنجان - «در کنار فاکتورهایی مانند سن، جنسیت و قومیت، چاقی یکی از فاکتورهای مهمی است که البته قابلیت تغییر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر الوند استان زنجان - دارد».

«دکتر الیسون تدستون» در این رابطه توضیح می‌دهد: «شواهد واضح هستند که اضافه وزن و چاقی شما را - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر الوند استان زنجان - در ریسک بیشتری از ابتلا یا مرگ ناشی از ویروس کرونا قرار می‌دهند، همان گونه که سایر فاکتورها مهم هستند. تئوری تاثیر چاقی در مرگ ناشی از کرونا هیچ وقت به اندازه الان قوی نبود.» در بررسی‌های جدید گفته شده خطر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر الوند استان زنجان - مرگ ناشی از کرونا برای افراد چاق تقریبا دو برابر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر الوند استان زنجان - است.

مطالعات حاکی از آن هستند که کشورهای حاشیه خلیج فارس یکی از مناطق - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر الوند استان زنجان - با بیشترین نرخ چاقی در جهان به شمار می‌آیند. طبق آمار رسمی، حدود ۳۷.۹ درصد از مردم کویت چاق هستند، و این رقم در رابطه با ساکنین عربستان سعودی نیز ۳۵.۴ درصد است.ضمنا به گفته ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نزدیک به ۶۰ درصد ایرانی‌ها به علت عدم تحرک کافی، دچار چاقی یا اضافه وزن هستند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر الوند استان زنجان

مجموع نرخ اضافه وزن و چاقی در کشورهای حاشیه خلیج فارس آمار - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر الوند استان زنجان - ۸۶ درصدی در بین زنان و ۷۷ درصدی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر الوند استان زنجان - بین مردان را شامل می‌شود. به تعبیر مراجع پزشکی، اضافه وزن یعنی شاخص توده بدنی بیشتر از ۲۵، - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر الوند استان زنجان - و چاقی یعنی شاخص توده بدنی بیشتر از ۳۰.

نتایج این تحقیقات به طور واضح از تاثیر قابل توجه چاقی در مرگ و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر الوند استان زنجان - میر ناشی از ویروس کرونا حکایت دارد؛ در آمار چاقی در میان ۵۰ کشوری که بیشتر از همه با کووید-19 درگیر شده‌اند، بررسی‌ها نشان می‌دهند قرنطینه و خانه‌نشینی تاثیر زیادی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر الوند استان زنجان - در اضافه وزن و چاق شدن مردم نداشته است.

در هر صورت، مجموعه مطالعات کشورهای مختلف نشان می‌دهند چاقی و متوسط سلامت جامعه‌های مختلف، به خصوص خاورمیانه به خاطر نرخ بالای اضافه وزن آنها، تاثیر قابل توجهی در مواجهه با ویروس کرونا دارد. بدون شک راه حل ساده این موضوع مقابله با چاقی و کاهش وزن خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone