🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30685.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

فضانوردان ناسا لباس‌های فضایی اسپیس ایکس را آزمایش کردند [تماشا کنید]

اسپیس ایکس با رهبری ایلان ماسک، مدت‌هاست سفر به فضا را در سر می‌پروراند و به نظر می‌رسد با کمک ناسا گامی هرچند کوچک، اما مهم برای رسیدن به هدف خود برداشته است. فضانوردان ناسا، ...

اسپیس ایکس با رهبری ایلان ماسک، مدت‌هاست سفر به فضا را در سر می‌پروراند و به نظر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان - می‌رسد با کمک ناسا گامی هرچند کوچک، اما مهم برای رسیدن به هدف خود برداشته است.

فضانوردان ناسا، «باب بنکن» و «داگ هرلی» با پوشیدن لباس‌های طراحی شده توسط اسپیس ایکس سوار بر فضاپیمای Crew Dragon شدند - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان - که توسط همین شرکت طراحی شده است.

صفحه‌ی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان - Nasa Commercial Crew در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان - توییتر که بیشتر در زمینه‌ی فعالیت‌های تجاری ناسا اطلاع رسانی می‌کند، در توییتر ویدیویی کوتاه از تلاش دو فضانورد آژانس فضایی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان - آمریکا نمایش داد که در آن لباس‌های طراحی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان - شده توسط اسپیس ایکس را پوشیده بودند و آن را مورد ارزیابی قرار می‌دادند.

در این ویدیوی کوتاه که توسط اسپیس ایکس و ایلان ماسک ریتوییت شده است، بنکن و هرلی در حال آزمایش و بررسی لباس‌ها، نمایشگر‌های فضاپیما و کنترل‌های درون آن هستند، با هم مکالمه می‌کنند و وضعیت را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان

تیم تجاری ناسا در حال همکاری با اسپیس ایکس و بوئینگ است تا بتوانند فضانوردان را به فضا و خصوصا ایستگاه بین المللی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان - فضایی ارسال کنند. در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان - این بین البته بلند پروازی‌های دیگری در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان - سر می‌پرورانند که یکی از آن‌ها سفر به ماه و مریخ در سال‌های آینده است.

پیش از آنکه بشود فضانوردان را به فضا فرستاد، باید چندین مرحله ارزیابی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان - پشت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان - سر گذاشته شود. یکی از این مراحل آشنا شدن و ارزیابی راحتی فضانوردان در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان - کپسول‌ها به شمار می‌رود.

ناسا ماه گذشته اعلام کرده بود که اوایل سال ۲۰۱۹ یک آزمایش بسیار مهم برای ارسال فضانوردان - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گلستان استان گلستان - به فضا را آغاز خواهد کرد. قرار است در صورت موفقیت آمیز بودن این آزمایشات، بنکن و هرلی با استفاده از راکت فالکون ۹ اسپیس ایکس و سوار بر فضاپیمای Crew Dragon به ایستگاه فضایی ارسال شوند.

در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از صفحه‌ی تجاری ناسا را مشاهده نمایید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone