🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  2. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22525.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ به دنبال ساخت سنسور دوربین ۶۰۰ مگاپیکسلی است

یکی از مدیران ارشد سامسونگ امروز با انتشار مقاله‌ای در سایت این شرکت از برنامه‌های سامسونگ برای توسعه سنسور دوربین ۶۰۰ مگاپیکسلی خبر داد. سامسونگ در گذشته گام‌های بزرگی در مسیر افزایش ابعاد و رزولوشن حسگرهای دوربین ...

یکی از مدیران - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نی ریز استان فارس - ارشد سامسونگ امروز با انتشار مقاله‌ای در سایت این شرکت از برنامه‌های سامسونگ برای توسعه سنسور دوربین ۶۰۰ مگاپیکسلی خبر داد.

سامسونگ در گذشته گام‌های بزرگی در - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نی ریز استان فارس - مسیر افزایش ابعاد و رزولوشن حسگرهای دوربین موبایل برداشته است. این شرکت کره‌ای مه سال گذشته میلادی از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی برای گوشی‌ها رونمایی کرد و چند ماه بعد (اوت) - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نی ریز استان فارس - سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی را معرفی کرد که در جدیدترین پرچمدار این شرکت یعنی گلکسی اس ۲۰ اولترا به کار رفته است. حالا - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نی ریز استان فارس - سامسونگ می‌گوید برنامه‌های بزرگ تری برای توسعه سنسورهای تصویر در سر دارد.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نی ریز استان فارس

«یونگین پارک» (Yongin Park)، مدیر بخش سنسور و - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نی ریز استان فارس - کسب و کار LSI سامسونگ در بیانیه‌ای که امروز در سایت رسمی این شرکت منتشر شده، می‌گوید چشمان انسان توانایی تشخیص رزولوشنی در حدود ۵۰۰ مگاپیکسل - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نی ریز استان فارس - را دارد ولی بیشتر دوربین‌های DSLR مدرن و گوشی‌ها به ترتیب به سنسورهای ۴۰ و ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند. به گفته او سنسورها هنوز مسیری بسیار طولانی در پیش دارند تا به توانایی‌های چشم انسان برسند. سامسونگ برای کم کردن این فاصله قصد دارد سنسورهایی با حداکثر رزولوشن ۶۰۰ مگاپیکسل تولید کند.

برقراری توازن بین رزولوشن و ابعاد پیسکل‌ها کار مشکلی است چون پیکسل‌های کوچکتر می‌توانند کیفیت تصویر را پایین بیاورند. البته سامسونگ در زمینه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نی ریز استان فارس - فناوری ترکیب پیکسل‌ها (Pixel Binning) به پیشرفت‌های قابل توجهی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نی ریز استان فارس - دست یافته است. سنسورهای ۶۴ مگاپیکسلی این شرکت از ترکیب ۲ پیکسل و حسگرهای ۱۰۸ مگاپیکسلی از ترکیب ۳ پیکسل استفاده می‌کنند تا جذب نور را افزایش داده و مشکلات عکسبرداری در محیط‌های کم نور را کاهش دهند. این شرکت قرار است از فناوری‌های مشابه در سنسورهای فوق رزولوشن بالای خود استفاده کند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نی ریز استان فارس

«پارک» می‌گوید اکثر دوربین‌هایی که امروزه موجود هستند، فقط می‌توانند - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نی ریز استان فارس - عکس‌هایی بگیرند که توسط چشمان انسان قابل مشاهده هستند (طول موج‌های - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نی ریز استان فارس - بین ۴۵۰ تا ۷۵۰ نانومتر) و سنسورهایی که بتوانند طول موج‌های خارج از این محدوده را دریافت کنند، بسیار نادرند اما کاربردهای فراوانی دارند. برای مثال از سنسورهایی که امواج فرابنفش و فروسرخ را دریافت می‌کنند می‌توان در حوزه‌های مختلفی از جمله کشاورزی و پزشکی استفاده کرد.

همچنین از سنسور تصویر فرابنفش می‌توان برای تشخیص سرطان پوست استفاده کرد و سنسور فروسرخ نیز می‌تواند در قسمت کنترل کیفیت صنایع به کار رود. سامسونگ همچنین به دنبال تولید سنسورهایی است که از قابلیت ثبت بو و مزه برخوردارند.

سامسونگ قصد دارد سنسورهای رزولوشن بالای خود را علاوه بر گوشی‌ها، جهت استفاده در اتومبیل‌های خودران، پهپادها و محصولات اینترنت اشیا نیز فراهم کند.

پیش از این شایعه شده بود که سامسونگ در حال توسعه سنسور ۱۵۰ مگاپیکسلی با فناوری نانوسل برای گوشی‌ها است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone