🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  2. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30699.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

گوگل افزایش طول عمر باتری گوشی هنگام استفاده از حالت تاریک را تأیید کرد

از زمان ورود فناوری نمایشگرهای OLED به بازار، تقریباً تمام کسانی که کوچکترین اطلاعاتی در حوزه دیوایس های الکترونیکی داشتند می دانستند که حالت تاریک یا حالت شب، در چنین نمایشگرهایی مصرف انرژی را به ...

از زمان ورود فناوری نمایشگرهای OLED به بازار، تقریباً تمام کسانی که کوچکترین اطلاعاتی در حوزه دیوایس های - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر فولاد شهر استان اصفهان - الکترونیکی داشتند می دانستند که حالت تاریک یا حالت شب، در چنین نمایشگرهایی مصرف انرژی را به طرز محسوسی کاهش می دهد؛ چرا که واحدهای تولید کننده نور در نمایشگر OLED - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر فولاد شهر استان اصفهان - برای نشان دادن رنگ های تیره انرژی کمتری مصرف - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کرده و در نمایش رنگ مشکی واقعی نیز مصرف انرژی آنها به صفر نزدیک می شود.

کمپانی گوگل هم اخیراً در گردهمایی توسعه دهندگان خود به موضوع فوق اشاره کرده و در چند اسلاید، تفاوت مصرف انرژی برای نمایش رنگ های مختلف را نشان داده است. (گوگل پیکسل 2016 مرجع داده های مورد استفاده است)

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر فولاد شهر استان اصفهان

همان طور که مشاهده می کنید، رنگ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سفید (ستون سمت راست) بیشترین مصرف انرژی را داشته و پس از آن به ترتیب رنگ های آبی، سبز، قرمز و مشکی قرار می گیرند. این مسئله باعث شد گوگل به عدم بهره وری انرژی اپلیکیشن های - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر فولاد شهر استان اصفهان - خود، که به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر فولاد شهر استان اصفهان - طور وسیعی از رنگ سفید در طراحی آنها استفاده شده، اذعان کند؛ موضوعی که همچنان در زبان طراحی «متریال دیزاین» ادامه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر فولاد شهر استان اصفهان - خواهد - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر فولاد شهر استان اصفهان - یافت.

گوگل هنوز گزینه حالت تاریک را برای کل رابط کاربری اندروید عرضه نکرده است

البته شرکت گوگل به خوبی از فواید رنگ مشکی در صرفه جویی انرژی آگاه بوده و اپلیکیشن هایی مانند یوتوب و پیام - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر فولاد شهر استان اصفهان - های خود را به حالت تاریک مجهز کرده است. در ضمن امکان استفاده از حالت تاریک در بعضی بخش های سیستم عامل اندروید مانند منوی تنظیمات - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سریع نیز وجود دارد اما هنوز گوگل گزینه حالت تاریک را برای کل رابط کاربری عرضه نکرده است. (چیزی که سامسونگ احتمالاً در رابط کاربری One UI خود ارائه خواهد کرد)

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر فولاد شهر استان اصفهان

برای آگاهی از تأثیر حالت تاریک بر مصرف باتری، کافیست به تصویر بالا نگاه کنید. مصرف انرژی نمایشگر با روشنایی 50 درصد زمانی که از حالت عادی به حالت تاریک تغییر کند، - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر فولاد شهر استان اصفهان - 14 درصد کاهش می یابد که این تغییر در زمان کار با بیشترین روشنایی، به 60 درصد می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone