🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30681.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی گوگل به نیویورک تایمز برای بازیابی ۵ میلیون عکس تاریخی کمک کرد

کامپیوتر‌های گوگل به نیویورک تایمز کمک کردند تا ۵ میلیون عکس تاریخی را به داده‌های دیجیتال تبدیل کند. روزنامه‌ی نیویورک تایمز حدود ۵ میلیون تا ۷ میلیون عکس قدیمی از سال ۱۸۷۰ میلادی را در ...

کامپیوتر‌های گوگل - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردکوی استان گلستان - به نیویورک تایمز کمک کردند تا ۵ میلیون عکس تاریخی را به داده‌های دیجیتال تبدیل کند.

روزنامه‌ی نیویورک تایمز حدود ۵ میلیون تا ۷ میلیون عکس قدیمی از سال ۱۸۷۰ میلادی را در اختیار داشت. شامل برخی از چاپ‌ها و کاغذ‌هایی که تصاویری از رُل - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردکوی استان گلستان - فیلم‌های مختلف را به نمایش می‌گذاشت. نیویورک تایمز از تکنولوژی گوگل استفاده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردکوی استان گلستان - می‌کند تا بتواند این عکس‌ها و پرونده‌ها - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردکوی استان گلستان - را مجددا قابل استفاده نماید.

به طور خاص، این روزنامه از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردکوی استان گلستان - ابزار هوش - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردکوی استان گلستان - مصنوعی گوگل برای تشخیص نوشته‌ها و کاغذ‌های چاپ شده‌ی قدیمی که راجع به عکس‌های مختلف نوشته شده است کمک می‌گیرد. هوش مصنوعی می‌تواند نوشته‌ها و تصاویر را به درستی تشخیص دهد و به طبقه بندی و دسته بندی عکس‌های مختلف کمک کند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردکوی استان گلستان

هوش مصنوعی در سال‌های گذشته در زمینه‌ی عکسبرداری پیشرفت‌های بسیار زیادی را تجربه کرده است. هوش مصنوعی گوگل با استفاده از شبکه‌های عصبی می‌تواند در بسیاری از حوزه‌های عکس برداری به محققان یاری برساند.

این هوش مصنوعی با استفاده از تشخیص تصویری، می‌تواند عکس‌ها را بر اساس افرادی که در تصاویر وجود دارند و یا محلی که عکس در آن گرفته شده دسته بندی نماید.

در موضوع تایمز، هوش مصنوعی برای تبدیل بهتر عکس‌های آنالوگ به دیجیتال مورد استفاده قرار گرفت. «مونیکا دریک» معاون سردبیر نیویورک تایمز در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردکوی استان گلستان - این باره می‌گوید:

ما همیشه می‌دانستیم که در کنار عکس‌هایی تاریخی و فوق العاده کار می‌کنیم. تکنولوژی ابری به ما - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردکوی استان گلستان - اجازه داد تا نه تنها این آرشیو ارزشمند را بازیابی کنیم، بلکه بتوانیم تصاویری بهتر که دارای ارزش تاریخی بیشتر هستند را ساده تر پیدا کنیم.

نیویورک تایمز قرار است در یک بخش جداگانه به نام «زمان گذشته» یا Past Tense این عکس‌ های - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کردکوی استان گلستان - تاریخی را در اختیار عموم مردم قرار دهد. البته طبق ادعای این روزنامه، این عکس‌ ها در فضا های مجازی و عمومی مثل Flickr قابل مشاهده نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone