تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  2. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10266.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

آمازون از Astro رونمایی کرد: ربات خانگی مجهز به الکسا

شایعات درست از آب درآمدند و آمازون از ربات مجهز به دستیار صوتی الکسا رونمایی کرد. این ربات آمازون که Astro نام دارد، با قیمت اولیه ۱۰۰۰ دلار روانه بازار می‌شود، اما با عرضه گسترده ...

شایعات درست از آب درآمدند و آمازون از ربات مجهز به دستیار صوتی الکسا رونمایی کرد. این ربات آمازون که Astro نام دارد، با قیمت اولیه ۱۰۰۰ دلار روانه بازار می‌شود، اما با عرضه گسترده قیمتش به ۱۵۰۰ دلار افزایش می‌یابد. Astro در حقیقت یک - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان - نمایشگر مجهز به الکسا است که می‌تواند در خانه کاربران حرکت کند و مراقب اطرافش باشد.

این ربات آمازون به یک دوربین پریسکوپی مجهز شده که میدان دید آن را گسترش می‌دهد و می‌تواند با استفاده از آن، مواردی مانند اجاق گاز و حیوانات خانگی خوابیده را بررسی کند. با سرویس اشتراکی Protect Pro رینگ، Astro می‌تواند زمانی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان - که - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان - کاربر در خانه حضور ندارد، گشت بزند و حواسش به موارد مختلفی باشد.

آمازون Astro می‌تواند صدای سیستم هشدار آتش‌سوزی، سیستم تشخیص کربن مونوکسید یا صدای شکستن شیشه را تشخیص دهد. این ربات - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان - اگر موردی نامعمولی را تشخیص دهد، به کاربر - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان - نوتیفیکیشن می‌فرستد و البته می‌توان از طریق حساب رینگ، مواردی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان - را که ضبط می‌کند، ذخیره کرد.

همانطور که می‌توان حدس زد، می‌توان از دستورات صوتی مورد پشتیبانی الکسا برای این ربات استفاده کرد. این موضوع به معنای آن است که امکان استفاده از - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان - قابلیت جدید «Alexa Together» آمازون هم وجود دارد و در مواقع اضطراری اعضای خانواده می‌توانند با شما تماس بگیرند. اگر جزو افرادی هستید که در هنگام تماس‌ها - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان - در اطراف خانه راه می‌روید، - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان - Astro می‌تواند شما را همراهی کند.

این ربات از دوربین بهره می‌برد، اما بسیاری از کاربران نمی‌خواهند یک چشم همیشه دنبالشان باشند، بنابراین آمازون چگونه می‌خواهد دل چنین افرادی را بدست بیاورد؟ این کمپانی امکان قرار دادن Astro در حالت «مزاحم نشوید» را فراهم می‌کند که حرکت آن در طول روز و شب - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان - را محدود می‌کند. علاوه بر این، می‌توانید برای آن محدودیت درنظر بگیرید تا این ربات نتواند وارد اتاق‌ها یا نواحی خاص شود.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر رودبار استان گیلان

Astro یکی از پروژه‌هایی است که آمازون سال‌هاست روی آن کار می‌کند و حالا تصمیم گرفته آن را به نمایش بگذارد. با این وجود، به نظر می‌رسد این شرکت درباره آینده چنین محصولی اطمینان خاطر ندارد.

آمازون از اواخر سال جاری میلادی این ربات را بطور محدود و با قیمت اولیه ۹۹۹.۹۹ دلار روانه بازار می‌کند، اما در زمان عرضه گسترده قیمتش به ۱۴۹۹.۹۹ دلار می‌رسد. با خرید ربات آمازون Astro، این کمپانی امکان دسترسی رایگان به سرویس Ring Protect Pro به مدت ۶ ماه را فراهم می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone