🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  2. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  5. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39223.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اپل مشغول توسعه تکنولوژی نوار قلب برای مدل های آتی اپل واچ است

بنابر گزارش تازه خبرگزاری بلومبرگ، ورژن های آتی اپل واچ ممکن است به نوعی تکنولوژی پیشرفته پایشگر قلب مجهز باشند که از سیگنال های الکتریکی برای تشخیص ناهنجاری ها و عیب های قلبی استفاده می ...

بنابر گزارش - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - تازه خبرگزاری بلومبرگ، ورژن های آتی اپل واچ ممکن است به نوعی تکنولوژی پیشرفته پایشگر قلب مجهز باشند که از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - سیگنال های الکتریکی برای تشخیص ناهنجاری ها و عیب های قلبی استفاده می کند. این تست که با نام الکتروکاردیوگرام یا نوار قلب شناخته می شود، معمولاً با قرار دادن الکترودهایی به صورت مستقیم روی پوست صورت می گیرد - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - و الگوهای نامحسوس الکتریکی میان هر ضربان قلب را پایش - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - می کند.

اپل به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - دارندگان اپل واچ اجازه خواهد داد تا با فشار دادن دستگاه، تست نوار قلب - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - را به انجام برسانند

در گزارش ها آماده که اپل به دارندگان اپل - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - واچ اجازه خواهد داد تا با فشار دادن دستگاه، تست نوار قلب را به انجام برسانند. چنین قابلیتی، - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - قطعاً بسیار کارآمد بوده و به آن دسته از خریداران اپل واچ که از بیماری های قلبی رنج می برند اجازه می دهد تا به صورت مداوم، نمودار پتانسیل الکتریکی ناشی از تحریک عضله قلب خود را مشاهده کنند و اطلاعاتی کامل در اختیار پزشکان خود قرار دهند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان

اپل هیچوقت رویکردی مخفی کارانه درباره علاقه اش به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - ایفای نقش اپل واچ به عنوان یک - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بندر انزلی استان گیلان - ابزار پزشکی در پیش نگرفته است و می خواهد پوشیدنی گران قیمت اش، فراتر از یک پایشگر سلامتی معمولی ظاهر شود. از مدت ها پیش، اپل دیگر ساعت هوشمند خود را به عنوان نوعی از جواهر لوکس معرفی نکرد و ترجیح داد بر قابلیت های متنوع آن تمرکز کند.

اواخر ماه گذشته میلادی، اپل پروژه تازه ای را در همکاری با دانشگاه استنفورد راه اندازی کرد تا به پایش ضربان های غیرعادی کاربران اپل واچ پرداخته و روی آن ها مطالعه کند. این مطالعات، کاملاً باز بوده و در اختیار هرکسی که حاضر به مشارکت باشد قرار می گیرد؛ به شرطی که اشخاص حداقل 22 ساله بوده و اپل واچ سری 1 (و نه نسل یکم) یا بالاتر را در اختیار داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone