🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39224.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

تاریخ عرضه دقیق موبایل های خانواده گلکسی A8 سامسونگ مشخص شد

چند روز پیش بود که سامسونگ از دو موبایل گلکسی A8 و A8 پلاس (بررسی دیجیاتو) به صورت رسمی رونمایی کرد و گفت که باید منتظر عرضه آنها طی «اوایل ماه ژانویه 2018» باشیم. این ...

چند روز پیش بود که سامسونگ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - از دو موبایل گلکسی A8 و A8 پلاس (بررسی دیجیاتو) به صورت رسمی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - رونمایی کرد و گفت که باید منتظر عرضه آنها - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - طی «اوایل ماه ژانویه 2018» باشیم. این کمپانی حالا از تاریخ عرضه دقیق میان رده های جدیدش پرده برداشته و به نظر می رسد که مشتریان احتمالی لازم نیست زمان زیادی منتظر باقی بمانند.

سامسونگ می گوید خانواده گلکسی A8 - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در روز - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ششم ژانویه (16 دی ماه) در کشور ویتنام عرضه می شود و مشتریان می توانند دو مدل A8 و A8 پلاس را به ترتیب با قیمت 485 و 595 دلار خریداری کنند. البته این - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ارقام، در واقع قیمت محلی میان رده های سامسونگ در کشور ویتنام هستند و ممکن است قیمت گذاری در سایر کشورها اندکی متفاوت باشد.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان

گلکسی A8 - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - و A8 پلاس، نخستین میان رده های سامسونگ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - هستند که از طراحی Infinity Display - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بهره می برند و با - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نمایشگرهای 5.6 و 6 اینچی خود، رزولوشن 1080x2220 را مقابل دیدگان قرار می دهند. به لطف این طراحی، دو دستگاه شباهت زیادی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به پرچمداران سری گلکسی اس دارند، هرچند که خبری از خمیدگی اندک نمایشگر در طرفین نخواهد بود.

علی رغم - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - عرضه در سال 2018، متاسفانه موبایل های سری A8 سامسونگ به صورت پیش فرض همراه با اندروید 7 نوقا عرضه می شوند و خریداران دو دستگاه، فعلاً به اندروید 8 اوریو دسترسی ندارند؛ هرچند که بدون شک مدت کوتاهی بعد از عرضه دو دیوایس می توان منتظر دریافت این به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - روزرسانی بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone