🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41661.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

وسترن دیجیتال از نخستین هارد درایو 14 ترابایتی جهان رونمایی کرد

وسترن دیجیتال به تازگی از هارد درایوی 14 ترابایتی رونمایی کرده که قرار است تنها به دیتاسنترها فروخته شود. هارد درایو Ultrastar Hs14، نخستین هارد درایو 14 ترابایتی جهان به حساب می آید و به ...

وسترن دیجیتال به تازگی از هارد درایوی 14 ترابایتی رونمایی کرده که قرار است تنها به دیتاسنترها فروخته شود. هارد درایو Ultrastar Hs14، نخستین - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - هارد درایو 14 ترابایتی جهان به حساب می آید و به گفته وسترن دیجیتال، در هر دو - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - فرمت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - SATA و SAS، سرعت انتقال 223 مبی‌بایت را با خود به ارمغان می آورد.

این هارد که از - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - هلیوم پر شده، از نظر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - مصرف انرژی بهینه تر بوده و از - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - نظر عملکرد به هنگام نوشتن اطلاعات، تا دو برابر از مدل های قبلی بهتر عمل - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - می کند. Ultrastar همچنین بسیار کارآمد است و با نرخ 2.5 میلیون ساعتی میانگین زمان بین خرابی، برای مدت های بسیار طولانی می تواند به عملکرد خود ادامه داده و دچار خطا نشود.

Ultrastar Hs14 تنها در دسترس مشتریان سازمان - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - وسترن دیجیتال قرار می گیرد اما توسعه این درایو نشان می دهد که درایوهای مخصوص مصرف کنندگان با ظرفیت های بسیار بالاتر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - چندان دور از دسترس نبوده - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - و در آینده نزدیک، روانه بازار خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone