🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  5. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37485.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

واعظی: دولت به دنبال ایجاد محدودیت در پیام‌رسان‌های پرطرفدار نیست

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری و وزیر ارتباطات در دولت یازدهم، سیاست دولت در فضای مجازی را رقابت‌پذیری عنوان کرده‌ است، نه فیلترینگ. واعظی در گفتگو با روزنامه ایران خبر داده که دولت معتقد ...

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری و وزیر ارتباطات در دولت یازدهم، سیاست دولت در فضای مجازی را رقابت‌پذیری عنوان کرده‌ است، نه فیلترینگ.

واعظی در گفتگو با روزنامه ایران خبر داده که دولت معتقد به حمایت از پیام‌رسان‌های بومی است - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اما هدف دولت از این حمایت، فیلترینگ یا ایجاد محدودیت برای پیام‌رسان‌های پرمخاطب نیست:

«دولت حتماً معتقد به حمایت از پیام‌رسان‌های بومی است. نه الان، که از دولت یازدهم و زمانی که بنده در وزارت ارتباطات مسئولیت داشتم، قویاً این رویکرد را دنبال کردیم، الان هم در همین مسیر همزمان با تأکید بر تکمیل شبکه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ملی اطلاعات حرکت می‌کنیم. البته همان طوری که آقای رئیس‌ جمهور گفتند، هدف دولت از این حمایت فیلترینگ یا ایجاد محدودیت برای پیام‌رسان‌های پرمخاطب و مورد استفاده عمومی مردم نیست، هدف این است که انحصار نرم‌افزارهای خارجی از بین برود.»

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

وزیر سابق ارتباطات اشاره می‌کند که دولت هم علاقه ندارد تا اطلاعات میلیون‌ها ایرانی در بستر یک پیام‌رسان خارجی رد و بدل شود و به همین دلیل تلاش می‌کند تا با تقویت نرم‌افزارهای بومی بیشترین حجم - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تراکم حضور مردم به پیام‌رسان‌های ایرانی منتقل شود: «با افزایش کیفیت خدمات پیام‌رسان‌های ایرانی حتماً مردم به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تدریج سراغ این نرم‌افزارها خواهند رفت. همان طوری - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - که در یکی دو سال گذشته - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - هم منحنی استفاده از این نرم‌افزارها صعودی بوده. با فیلتر کردن رقبای خارجی احتمالاً عکس چیزی که مد نظر ماست رخ می‌دهد. مردم معمولاً وقتی احساس - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اجبار کنند، مقاومت می‌کنند. تجربه نشان داده دادن قدرت انتخاب به مردم - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - در کنار آموزش و فرهنگ‌سازی بهتر از رفتارهای قیم‌مآبانه جواب می‌دهد.»

واعظی همچنین به مشاغلی که توسط تلگرام ایجاد شده‌اند اشاره می‌کند و می‌گوید که معیشت افراد زیادی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - وابسته به آن است:

«ما که نمی‌توانیم به خواست و تشخیص و انتخاب مردم بی‌اعتنا باشیم. من مطمئنم مردم اگر با سرویس‌های باکیفیت نرم‌افزارهای بومی مواجه شوند و به حفظ اطلاعات و حریم خصوصی خود مطمئن باشند، حتماً آنها را به رقبای خارجی ترجیح می‌دهند. این را هم مطمئنم که جوانان ایرانی این توان را دارند که نرم‌افزارهایی قدرتمندتر و با کیفیت‌تر از رقبای خارجی ایجاد کنند. دولت تلاش می‌کند - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - توسعه آنها حمایت کند و تسهیلات خوبی هم در اختیار آنها قرار داده است.»

واعظی در حالی از نظر شفاف دولت و رییس جمهور در خصوص عدم - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - فیلترینگ پیام‌رسان‌های محبوب می‌گوید که در روزهای ابتدایی سال جاری و در میان تعطیلات، اخبار ضد و نقیضی در مورد فیلترینگ تلگرام شنیده می‌شد؛ اخباری که حکایت از جایگزینی تلگرام تا پایان فروردین ماه با یک «سامانه ملی» - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - داشتند. «علاءالدین بروجردی»، رئیس کمیسیون امنیت ملی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و سیاست خارجی مجلس عنوان کرده بود: «وقتی تلگرام از مدار خارج شد مردم به یک سامانه ملی روی می آورند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone