🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37486.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

هشدار ایلان ماسک در مورد دیکتاتوری ابدی هوش مصنوعی

«هوش مصنوعی می تواند به ایجاد ربات های دیکتاتوری منجر شود که بشریت را برای همیشه تحت یوغ خود درآورند»؛ این جمله را  ایلان ماسک اخیرا در یک برنامه مستند بر زبان رانده است. مدیر ...

«هوش مصنوعی می تواند به ایجاد - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نمک آبرود استان مازندران - ربات های دیکتاتوری منجر شود که بشریت را برای - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نمک آبرود استان مازندران - همیشه تحت یوغ خود درآورند»؛ - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نمک آبرود استان مازندران - این جمله را  ایلان ماسک اخیرا در یک برنامه مستند بر زبان رانده است.

مدیر عامل کمپانی های تسلا و اسپیس اکس در برنامه مستند «به این کامپیوتر اعتماد دارید؟» به احتمال - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نمک آبرود استان مازندران - تلاش دولت ها یا افرد برای توسعه هوش مصنوعی (AI) به منظور - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نمک آبرود استان مازندران - تسلط بر بشریت تاکید کرده است:

اگر یک کمپانی یا گروهی از افراد - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نمک آبرود استان مازندران - به هوش مصنوعی خداگونه دست پیدا کنند، کنترل تمام دنیا را به دست خواهند گرفت. حداقل نکته مثبت در مورد انسان های دیکتاتور این است که روزی خواهند مرد اما هوش مصنوعی فنا ناپذیر است و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نمک آبرود استان مازندران - در - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نمک آبرود استان مازندران - صورت توسعه چنین سیستمی با دیکتاتوری ابدی مواجه خواهیم بود که هیچ راه فراری از دست آن وجود ندارد.

این برنامه مستند خطرات بالقوه AI را بیان کرده و به بررسی این مساله می پردازد که اگر این قابلیت از انسان هوشمندتر شده و کنترل خود را به دست بگیرد چه اتفاقاتی رخ می دهد.تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نمک آبرود استان مازندرانماسک مدعی است که مقدمات این اتفاق بسیار زودتر از - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نمک آبرود استان مازندران - آنچه به نظر می رسد رخ خواهد داد:

ما با شتاب بالایی در حال حرکت به سوی الگوریتم های AI تواناتر از انسان هستیم و در پنج سال آتی شاهد توسعه مواردی از این دست خواهیم بود.

وی معتقد است اگر هوش مصنوعی هدف خاصی داشته باشد ممکن است روش هایی را برای دستیابی به آن دنبال کند که به مذاق - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نمک آبرود استان مازندران - انسان ها خوش نیاید اما در این حالت هم بشر توانایی متوقف کردن ساخته دست خود را نداشته باشد:

قرار نیست این سیستم شیطان باشد، اما اگر هدف خاصی را داشته باشد و انسان مانعی برای - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نمک آبرود استان مازندران - آن تلقی شود قطعا چندان احساساتی نبوده و بشریت را - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نمک آبرود استان مازندران - قربانی خواهد کرد.

ماسک قبلا هم در توییت های های خود مدعی شده - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نمک آبرود استان مازندران - بود که برتری طلبی کشورها در زمینه هوش مصنوعی می تواند به جنگ جهانی سوم منجر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone