🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19072.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

هیوندای اولین فرودگاه هواپیماهای عمودپرواز برقی را در انگلستان می‌سازد

هیوندای با همکاری دولت انگلستان اولین فرودگاه اختصاصی هواپیماهای عمود پرواز برقی (eVTOL) و پهپادها را سال جاری میلادی در شهر کاونتری افتتاح می‌کند. در حال حاضر تاکسی‌های عمودپرواز به بهره‌برداری تجاری نرسیده‌اند، بنابراین مسافران ...

هیوندای با همکاری دولت انگلستان اولین فرودگاه اختصاصی هواپیماهای عمود پرواز برقی (eVTOL) و - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سقز استان کردستان - پهپادها را سال جاری میلادی در شهر کاونتری افتتاح می‌کند.

در حال حاضر تاکسی‌های عمودپرواز به بهره‌برداری تجاری نرسیده‌اند، بنابراین مسافران در خوشبینانه‌ترین حالت از سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ از این فرودگاه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سقز استان کردستان - جابجا خواهند شد. هر چند که هیوندای تاریخ شروع - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سقز استان کردستان - بهره‌برداری را ۲۰۲۸ تخمین زده است. فرودگاه مورد بحث توسط شرکت Urban Air Port در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سقز استان کردستان - نزدیکی اتوبان A444 شهر کاونتری در غرب - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سقز استان کردستان - انگلستان ساخته خواهد شد.

محل - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سقز استان کردستان - فرود - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سقز استان کردستان - و برخاست هواپیماها قابلیت پایین و بالا آمدن داشته و ۴۰ متر قطر دارد - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سقز استان کردستان - که بسیار - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سقز استان کردستان - بزرگتر از هلی‌پدهاست، به همین دلیل در صورت لزوم برای فرود هلیکوپتر نیز مناسب خواهد بود. زیر محل فرود به شکل یک مخروط ساخته شده و داخل آن رستوران و - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سقز استان کردستان - استراحتگاه و در اطراف آن پارکینگ و احتمالاً تجهیزات تعمیر و نگهداری پهپادها قرار گرفته است.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سقز استان کردستان

اما ضرورت ساخت پلتفرم آسانسوری چیست؟ پهپادهای باربری و هواپیماهای عمودپرواز می‌توانند تقریباً روی هر زمین صافی فرود آمده و از روی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سقز استان کردستان - آن بلند شوند. UAP احتمالاً - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سقز استان کردستان - با بالا آوردن محل - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سقز استان کردستان - فرود هواپیما می‌خواهد از هجوم مسافران به سمت پهپادهای در حال فرود جلوگیری کرده و ایمنی را ارتقاء دهد، ضمناً همانطور که پیشتر اشاره شد زیر پلتفرم فرود اتاقک هایی برای استراحت، صرف غذا و غیره در نظر گرفته شده است. UAP و هیوندای برای ساخت این فرودگاه از دولت انگلستان ۱.۲ میلیون پوند (۱.۶۴ میلیون دلار) بودجه گرفته‌اند و آن را اواخر سال جاری میلادی افتتاح خواهند کرد.

UAP می‌گوید پلتفرم فرود ماژولار بوده و می‌توان آن را به مناطق دور افتاده آفریقا برد - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سقز استان کردستان - و سفرهای هوایی را ارائه کرد. این شرکت برای نمایش مازولار بودن - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سقز استان کردستان - پلتفرم خود انیمیشن زیر را منتشر کرده که نحوه برپایی سریع یک فرودگاه در رواندا را نشان می‌دهد.

- تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سقز استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone