🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37483.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن WhatTheFont؛ تشخیص دهنده هوشمند انواع فونت

مطمئنا برایتان پیش آمده که موقع گشت و گذار در اینترنت یا تماشای یک کاتالوگ یا بروشور، زیبایی فونت ها توجه تان را جلب کرده و در همان لحظه دوست داشته اید که آن فونت ...

مطمئنا برایتان پیش آمده که موقع گشت و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گذار در اینترنت یا تماشای یک کاتالوگ یا بروشور، زیبایی فونت ها توجه تان را جلب کرده و در همان لحظه دوست داشته اید - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - که آن فونت به خصوص را روی رایانه تان داشته باشید.

طبیعتا نوشته ای که در صفحه یک مجله یا روی دیواری در خیابان می بینید شناسنامه ندارد تا بتوانید از طریق آن به دنبال اسم یا لینک دانلودش بگردید. اما خوشبختانه در چنین مواقعی تکنولوژی جستجوی تصویری و اپلیکیشنی مثل WhatTheFont هست که به کمک تان بیاید.

WhatTheFont در اصل یکی از سرویس های جانبی وبسایت MyFonts بوده که حالا در قالب یک اپلیکیشن مجزا می توانید روی موبایل هایتان نصب کنید. اگر با MyFonts آشنا نیستید، باید بدانید که - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - این وبسایت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - با نزدیک به 18 سال سابقه یکی از بزرگترین آرشیوهای اینترنتی فونت در دنیاست که تنوع خارق العاده ای از فونت های رسمی و فانتزی و سمبلیک را در بر می گیرد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

بعد از موفقیت سرویس جانبی WhatTheFonts در وبسایت، گردانندگان مای فونتس تصمیم می - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گیرند که به خاطر تعداد زیاد بازدیدکنندگان پلتفرم موبایل این سرویس موفق را در قالب یک اپ مستقل روانه دیوایس های اندرویدی و آیفون و آیپد کنند. نتیجه کار توسعه اپلیکیشنی شد که تشخیص انواع فونت را به سادگی آب خوردن کرده است.

WhatTheFont به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - همان - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سادگیست که تصورش را می کنید. فقط یک عکس می خواهد تا با تطبیق دادنش با آرشیو عظیمی از فونت ها اصل فونت یا حداقل نمونه های مشابهش را در کسری از ثانیه برایتان بیابد.

این عکس می تواند در لحظه با دوربین موبایل گرفته شده یا این که از گالری در WhatTheFont بارگذاری شود. اپلیکیشن پس از دریافت عکس آن را به سرعت آنالیز - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - می کند تا بتواند فونتی که به دنبالش می گردید یا نمونه های بسیار شبیه به آن را در اختیارتان قرار بدهد.

وقتی که فونت مد نظرتان را یافتید، می توانید مستقیما از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - محیط اپ آن را از مای فونتس بخرید و در کارهای مختلف مورد استفاده قرار دهید. مشتریان اصلی WhatTheFont معمولا گرافیست ها، طراحان لوگو و مجریان برنامه های تبلیغاتی هستند که همیشه به دنبال خاص ترین المان های ممکن برای طراحی می گردند.

 

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

اما این دلیل نمی شود که کاربران معمولی هم برای استفاده های مقطعی به WhatTheFont مراجعه نکنند. هر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - چند اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مذکور فقط فونت های لاتین را تشخیص می دهد و خبری از فونت فارسی یا عربی در آن نیست، اما حداقل در انجام وظیفه کارش را درست انجام می دهد و حتی اگر فونت دلخواهتان را پیدا نکرد، حداقل دو سه نمونه مشابه آن را پیشنهاد می کند تا بتوانید کارتان را راه بیندازید.

ضمنا WhatTheFont پیش از خرید هر فونت اجازه می دهد که آن را با نوشته های مختلف هم تست کنید تا نتیجه کاملا باب میل تان باشد و این یکی از خصوصیات خوب اپلیکیشن به شمار می آید. البته این اپ خالی از اشکال نیست. یکی از محدودیت های فعلی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - آن - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نبود فوکوس در حالت عکاسی است و همین گاهی می تواند روی تشخیص فونت و نمایش نتایج تأثیر منفی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بگذارد.

برای همین توصیه می کنیم اگر در تلاش اول فونت دلخواهتان را در WhatTheFont - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نیافتید، اسکرین شاتی از فونت با پس زمینه سفید بگیرید و آن را در اپ بارگذاری کنید. در این صورت نتایج بهتری را در اپلیکیشن مشاهده خواهید کرد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

WhatTheFont

سازنده: .MyFonts Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 25.5 / 4.1 مگابایت زبان:
بیشتر بخوانید:

معرفی ربات Rankcheck؛ دسترسی سریع تر به رتبه الکسا با تلگرام - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی -

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone