🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27867.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی ذنفون ۶ سازوکار دوربین چرخشی را آشکار می‌کند [تماشا کنید]

کمپانی های تولید موبایل راه های مختلفی را برای حذف حاشیه نمایشگر در پیش گرفته اند؛ از ناچ و حفره درون پنل گرفته تا دوربین جهنده و پنل کشویی. در این بین راهکار نسبتا منحصر ...

کمپانی های تولید موبایل راه های مختلفی را برای حذف حاشیه نمایشگر در پیش گرفته اند؛ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قروه استان کردستان - از ناچ و حفره درون پنل گرفته تا دوربین جهنده و پنل کشویی. در این بین راهکار نسبتا منحصر به فرد ایسوس برای بی حاشیه ساختن - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قروه استان کردستان - صفحه ذنفون ۶ دوربین چرخشی است و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قروه استان کردستان - حالا زک نلسون برای شناسایی ساز و کار پشت آن آستین ها را بالا - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قروه استان کردستان - زده است.

ایسوس ذنفون ۶ به خاطر میزبانی از قطعات متحرک متعدد در بدنه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قروه استان کردستان - خود فاقد استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. البته این بدان معنی نیست که - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قروه استان کردستان - به راحتی می توان - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قروه استان کردستان - بدنه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قروه استان کردستان - آن را از هم باز کرد و حین کالبدشکافی مشخص می شود که پنل شیشه ای پشتی با حجم زیادی چسب به فریم اصلی چسبیده است. علاوه بر این با توجه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قروه استان کردستان - به وجود کابل های ظریف و حساس زیاد در لبه های داخلی، در صورت وارد کردن فشار زیاد ریسک قطع شدن آنها وجود دارد.

نکته جالب این است که باتری پرظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ذنفون ۶ چندان درگیر چسب نیست و به راحتی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قروه استان کردستان - از جا در می آید، هرچند این ویژگی تردیدهایی را در مورد دوام گوشی به دنبال دارد.

جذابترین - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قروه استان کردستان - ویژگی این موبایل بدون شک دوربین چرخشی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قروه استان کردستان - است که بر پایه موتوری منحصر به فرد طراحی شده. این دوربین قبلا در تست مقاومت ذنفون ۶ استحکام خود را نشان داده و حالا مشخص می شود که در ساختار محافظ آن پیچ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قروه استان کردستان - های متعددی بکار برده شده است.تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قروه استان کردستان

هرچند کابل هایی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قروه استان کردستان - که دوربین را به مادربورد متصل می کنند با موادی بادوام پوشانده شده اند اما کانکتورهای آنها استاندارد به نظر نمی رسد. در انتها مشخص می شود زک نلسون با جدا کردن این کانکتورها عملا دوربین را از کار انداخته، اما گوشی همچنان کار می کند.

شاید ذنفون ۶ به لطف طراحی خاص جذاب به نظر برسد اما تعمیر این گوشی و به ویژه ماژول دوربین آن کار ساده ای نخواهد بود. وی همچنین به ساختار دو گانه مادربورد و خمیر حرارتی بین آنها نیز - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر قروه استان کردستان - اشاره کرده و آنرا به خاطر انتقال حرارت به طرفین چندان کارآمد نمی داند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone