🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  4. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  5. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27870.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی آمنی ویژن از یک سنسور 48 مگاپیسلی برای تلفن‌های هوشمند

کمپانی آمنی ویژن (OmniVision) از یک سنسور دوربین موبایل 48 مگاپیکسلی رونمایی کرده که احتمالا در موبایل های میان رده به کار خواهد رفت. دوربین تلفن های هوشمند امروزه بخش مهمی از تجربه کاربری این ...

کمپانی آمنی ویژن (OmniVision) از یک سنسور دوربین موبایل 48 مگاپیکسلی رونمایی کرده که احتمالا در موبایل های میان رده به کار خواهد رفت.

دوربین تلفن های هوشمند امروزه بخش مهمی از تجربه کاربری این دستگاه ها محسوب می شود. این ماژول ها معمولا توسط خود تولید کننده ها ساخته نمی شوند بلکه از یک سازنده دیگر خریداری شده و در تلفن ها قرار می گیرند. برخی شرکت ها نیز دارای زیر مجموعه هایی برای توسعه سنسور دوربین موبایل هستند. یکی از ترندهای اخیر این بازار هم سنسورهایی با رزولوشن بسیار بالا هستند که می توان گفت سونی با معرفی سنسور 48 مگاپیکسلی IMX586 شروع کننده ی آن بود. پس از آن هم سامسونگ سنسورهای 48 مگاپیکسلی ISOCELL Bright GM1 و GM2 و همچنین سنسور 64 مگاپیکسلی ISOCELL Bright GW1 را معرفی کرد. حالا نیز کمپانی آمنی ویژن با معرفی سنسور 48 مگاپیکسلی OV48B جدیدش به این جریان ملحق شده است.

این اولین سنسور 48 مگاپیکسلی ساخت آمنی ویژن است

این اولین سنسور 48 مگاپیکسلی آمنی ویژن است و از پیکسل های 0.8 میکرونی استفاده می کند. این سنسور همچنین از تکنولوژی PureCel Plus این شرکت برای انباشت پیکسل ها نیز بهره می برد و قابلیت هایی چون زوم دیجیتال و - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - اینترفیس DPHY و CPHY نیز پشتیبانی می کند که آن را تبدیل به گزینه ای ایده آل برای گوشی هایی با دوربین چندگانه می کند.

سنسور دوربین موبایل آمنی ویژن به یک فیلتر رنگی چهار سلوله و موزاییک سخت افزاری نیز مجهز شده که آن را قادر می کند تصاویر 48 مگاپیکسلی تحویل دهد. - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - در نور کم نیز این سنسور قادر به ترکیب پیکسل ها برای جذب نور بیشتر و تولید تصویر 12 مگاپیکسلی است. سنسور جدید آمنی ویژن - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - از فناوری فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) به کمک میکرولنزهای 2×2 برای فوکوس در نور کم استفاده می کند.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان

این سنسور قادر به تولید تصاویر 12 مگاپیکسلی و 48 مگاپیکسلی برای عکس ها، و ویدیوی 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه، 2K با نرخ 60 فریم بر ثانیه، 1080p با نرخ 240 - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - فریم - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - بر ثانیه و 720p با - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - نرخ 480 فریم بر ثانیه است و انتظار می رود سه ماهه آخر سال 2019 در دسترس باشد.

با این که - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - سنسورهای ساخت این شرکت به اندازه نمونه های سامسونگ و سونی مشتری ندارند اما بسیاری سازنده ها قبلا از آن ها در موبایل هایشان استفاده کرده اند. از دستگاه هایی که قبلا به سنسور دوربین موبایل ساخت آمنی ویژن مجهز شده اند می توان به ذنفون مکس پرو M1 ساخت ایسوس و موتورولا G4 پلاس اشاره کرد. در آخر می توان گفت باز بودن دست تولیدکننده های موبایل های میان رده برای انتخاب از - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - میان سنسورها در نهایت به نفع آن ها و مصرف کننده ها خواهد بود و احتمالا شاهد اتفاقات مثبتی در این زمینه خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گل پناه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
دور و بر روستای یموت بندرترکمن لباسشویی زیمنس WM14T469IN هم تعمیر میکنید.
پاسخ: بله در روستای یموت شهر بندرترکمن خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone