🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  4. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  5. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27868.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

سرفیس تاشو مایکروسافت از اجرای اپ‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کند

مجله فوربز در گزارشی جدید ادعا کرده که سرفیس تاشو جدید مایکروسافت قرار است امکان اجرای اپ‌های اندروید را نیز داشته باشد. علاوه بر این در گزارش مذکور مشخصاتی از جمله ابعاد نمایشگر و سی‌پی‌یو ...

مجله فوربز در گزارشی جدید ادعا کرده که سرفیس تاشو جدید مایکروسافت قرار است امکان اجرای - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران - اپ‌های اندروید را نیز داشته باشد. علاوه بر این در گزارش مذکور مشخصاتی از جمله ابعاد نمایشگر و سی‌پی‌یو این دستگاه هم قید شده است.

این سرفیس جدید که با نام رمز Centaurus شناخته می‌شود قرار - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران - است یک دستگاه تاشو با دو پنل نمایشگر 9 اینچی و نسبت تصویر 4:3 باشد. بعلاوه یک پردازشگر Lakefield اینتل هم در این سرفیس مورد استفاده قرار می‌گیرد. گزارش‌ها حاکی از این هستند که Centaurus دو نمایشگر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران - جداگانه دارد و مثل پی‌سی تاشوی جدید لنوو از یک نمایشگر یکپارچه تاشو استفاده نمی‌کند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران

قابلیت اجرای برنامه‌های اندروید پیشتر برای پی‌سی تاشوی کوچک مایکروسافت با نام رمز Andromeda معرفی شده بود - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران - و حالا همین خبر برای Centaurus هم به گوش می‌رسد. با توجه به اینکه هر دوی این سیستم‌ها از سیستم عامل Windows - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران - Core استفاده می‌کنند و کار توسعه این قابلیت برای Andromeda در حال انجام است منطقی به نظر می‌رسد که مایکروسافت همین امکان را برای Centaurus هم توسعه دهد.

در نهایت فوربز به این موضوع هم اشاره کرده که Centaurus در نیمه اول سال 2020 عرضه می‌شود. البته هنوز تاریخ معرفی رسمی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران - این سرفیس تاشو مشخص نیست اما با خبرهایی که - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران - از منابع سایت windowscentral به گوش می‌رسد، احتمالا معرفی آن در اکتبر سال جاری میلادی اتفاق بیفتد.

با این اوصاف Centaurus از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران - اولین دستگاه‌هایی خواهد بود که به همراه Windows Lite معرفی می‌شود. این ویندوز - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران - نسخه خاصی از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران - سیستم عامل Windows Core به حساب می‌آید. Windows - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران - Core در واقع یک ورژن مدرن و جدید از ویندوز است که بسیاری از قابلیت‌های قدیمی و همیشگی ویندوز در آن برای - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران - بهبود عملکرد کنار گذاشته شده‌اند و با تجربه کاربری جدیدی توسط مایکروسافت عرضه می‌شود.

با توجه به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران - اینکه قابلیت اجرای برنامه‌های اندروید بسیار کاربردی و جذاب به نظر می‌رسد باید دید آیا مایکروسافت در نهایت این - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران - امکان - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران - را برای دستگاه جدید خود درنظر می‌گیرد یا خیر. اگر Centaurus یا Andromeda - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران - را اولین دستگاه‌هایی بدانیم که از این امکان پشتیبانی می‌کنند، دیوایس‌های دیگر مایکروسافت مثل HoloLens 2، Surface Hub 2X و حتی نسل جدید ایکس باکس هم که از نسخه‌های دیگر Windows Core استفاده می‌کنند ممکن است مقصد بعدی این قابلیت باشند.

- تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرخرود استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone