تعمیرات یخچال کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  4. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30386.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

معرفی ابزار آنلاین Remove.bg؛ حذف پس زمینه عکس‌ها تنها با یک کلیک

اگر تا به حال تلاش کرده باشید تا پس زمینه‌ی عکس‌ها را حذف کنید، احتمالا متوجه شده‌اید که این کار با دشواری‌های خاص خود مواجه است. نیاز به دقت بالا و توجه به جزئیات می‌تواند ...

اگر تا به حال تلاش کرده باشید تا پس - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - زمینه‌ی عکس‌ها را حذف کنید، احتمالا متوجه - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شده‌اید که این کار با دشواری‌های خاص خود مواجه است. نیاز به دقت بالا و توجه به جزئیات می‌تواند حذف پس زمینه‌ی عکس‌ها را دشوار نماید. اما به نظر می‌رسد که یک ابزار آنلاین جدید به نام Remove.bg با استفاده از هوش مصنوعی این کار را به سادگی انجام می‌دهد.

برای بهره‌مندی از این ابزار، کافی است تا عکس مورد نظر خود را روی وبسایت اعلام شده آپلود کنید. الگوریتم مورد استفاده در این اپلیکیشن به حدی قدرتمند است که به طور خودکار سوژه‌های اصلی درون تصویر را تشخیص می‌دهد - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و به راحتی یک عکس با فرمت PNG و پس زمینه‌ی حذف شده در اختیارتان قرار خواهد داد.

مورد یاد شده آخرین نمونه‌ی استفاده از تکنیک‌های هوش - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مصنوعی و یادگیری ماشین به شمار می‌رود که می‌تواند تا این حد کاربردی باشد. برای حذف پس زمینه با کمک هوش مصنوعی چند الگوریتم متن باز در اینترنت موجود است که می‌توانند به حذف پس زمینه - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بپردازند.

البته لازم به ذکر است که اپلیکیشن Remove.bg بدون مشکل نیست. وقتی از عکس‌هایی استفاده - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می‌کنید که مرز بسیار - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نزدیکی بین سوژه و پس زمینه در آن وجود داشته باشد، هوش مصنوعی مورد استفاده در Remove.bg خیلی درست عمل نمی‌کند و خطاهایی از آن سر می‌زند. مثل عکس زیر که رنگ کت «مایل دیویس» نزدیک به رنگ رو تختی مورد استفاده است.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

اما این ابزار آنلاین در بسیاری از موارد هم با دقتی بسیار بالا کارهایش را انجام می‌دهد. همچنین بر خلاف گفته‌ی وبسایت، Remove.bg می‌تواند برای حذف پس - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - زمینه‌ی سوژه‌هایی به جز انسان نیز به خوبی عمل - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کند. مثل تصویری که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

برای استفاده از Remove.bg کافیست به وبسایت مورد نظر بروید و روی گزینه‌ی Select a Photo‌ کلیک کنید. علاوه بر این می‌توانید با انتخاب Enter a URL لینک یک تصویر در اینترنت را انتخاب نمایید.

بعد از انجام این کار، - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - باید صبر کنید تا پس زمینه‌ی تصویر مورد نظرتان حذف گردد. در تصویر زیر می‌توانید ارزیابی ما از این نرم افزار را مشاهده کنید که بر خلاف گفته‌ی منبع، در آزمایش ما Remove.bg موفق شد بدون هیچ مشکلی پس زمینه‌ی تصویر «ایلان ماسک» را حذف - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نماید.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی
نتیجه‌ی ارزیابی Remove.bg - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - توسط دیجیاتو

با زدن دکمه‌ی Download قابل - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مشاهده زیر عکس، می‌توانید فایل PNG‌ تصویر بدون پس زمینه را - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دانلود کرده و از آن استفاده نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone