🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36677.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

۳ پیام‌رسان ایرانی وام ۵ میلیارد تومانی دریافت کردند

معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات امروز در حاشیه یک نشست خبری گزارش داد که تا کنون سه پیام‌رسان ایرانی تسهیلات وام ۵ میلیارد تومانی را دریافت کرده‌اند. «رسول سرائیان» در این نشست ...

معاون وزیر ارتباطات و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کردکوی استان گلستان - رییس سازمان فناوری اطلاعات امروز در حاشیه یک نشست خبری گزارش داد که تا کنون سه پیام‌رسان ایرانی تسهیلات وام ۵ میلیارد تومانی را دریافت کرده‌اند. - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کردکوی استان گلستان - «رسول سرائیان» در این نشست خبری که به شکل زنده نیز پخش شد، گزارش داد که یک پیام‌رسان نیز در حال طی کردن مراحل پایانی دریافت وام بوده و پیام‌رسانی دیگر نیز به دلیل عدم تامین ضمانت‌نامه، هنوز چنین وامی را دریافت نکرده است.

سرائیان از پیام‌رسان‌هایی که وام را دریافت کرده‌اند نام نبرد، اما «علیرضا عیوضی» روابط عمومی سروش در گفتگو با دیجیاتو تایید کرد که سروش ۵ - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کردکوی استان گلستان - میلیارد تومان را دریافت کرده‌ است.

از سوی دیگر «میلاد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کردکوی استان گلستان - موحدی»، مدیرعامل بیسفون نیز در گفتگو با دیجیاتو اشاره می‌کند که بیسفون، این وام را در تاریخ ۶ - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کردکوی استان گلستان - اردیبهشت ماه دریافت کرده. «مهدی داوری»، یکی از موسسین بیسفون - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کردکوی استان گلستان - نیز در توییتر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کردکوی استان گلستان - خبر داده که تا ۲۴ ساعت آینده، برنامه‌ریزی دقیق این شرکت برای - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کردکوی استان گلستان - این وام و هزینه‌کرد آن - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کردکوی استان گلستان - منتشر خواهد شد.

اما آیا این وام ۵ میلیاردی، می‌تواند سیل - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کردکوی استان گلستان - کاربران را به پیام‌رسان‌های بومی سرازیر کند؟ «مهدی انجیدنی»، مدیرعامل پیام‌رسان گپ اعتقاد دارد که پیام‌رسان‌های ایرانی در صورت داشتن یک برنامه مشخص - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کردکوی استان گلستان - می‌توانند از این وام استفاده - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کردکوی استان گلستان - صحیحی داشته باشند. او در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید:

«در صورتی که پیام‌رسان خصوصی برنامه تجاری مشخص و جریان درآمدی داشته باشد، به وسیله این وام می‌تواند جریان درآمدی‌اش را چند برابر کند. اما اگر طرح تجاری نداشته باشد و صرفاً بخواهد این پول را صرف ارتقاً سرورهایش کند، چطور می‌خواهد وام چندصد میلیون تومانی در ماه را باز پرداخت کند؟ این وام می‌تواند به حجم تراکنش‌ها و درآمد ما کمک کند.»

اما جریان‌های درآمدی پیام‌رسان‌های ایرانی از کجا می‌آیند؟ انجیدنی در - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کردکوی استان گلستان - پاسخ به این پرسش، گپ را یک تجمیع‌کننده - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کردکوی استان گلستان - خدمات می‌داند و می‌گوید:

«می‌توانید به گپ به عنوان یک پاساژ نگاه کنید که غرفه‌هایش را به افراد اجاره می‌دهد. افراد می‌توانند به رایگان این جایگاه‌ها را داشته باشند و از محل - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کردکوی استان گلستان - درآمدی که به دست می‌آورند، سهمی را به گپ بدهند. برای مثال امروز تعداد زیادی طراح استیکر با گپ همکاری می‌کنند و درآمد نسبتاً خوبی هم دارند؛ استیکرها را از طریق - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کردکوی استان گلستان - پرتال شرکای تجاری بارگذاری می‌کنند، سپس استیکرها به کاربران فروخته می‌شود و در انتهای - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کردکوی استان گلستان - ماه نیز با آنها تسویه حساب می‌شود. سرویس‌های مختلفی به همین شکل وجود دارد، از فروش بلیت هواپیما گرفته تا رزرو هتل و پرداخت قبض. همه این خدمات توسط شرکای تجاری، در پلتفرم ما انجام می‌شود.»

در حال حاضر ۷ پیام‌رسان داخلی، در لیست مورد تایید شورای عالی فضای مجازی و وزارت ارتباطات قرار دارند اما تا کنون صرفاً سه پیام‌رسان موفق به دریافت وام ۵ میلیارد تومانی شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone