🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  5. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41659.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اچ پی دیگر هیچ موبایلی با سیستم عامل ویندوز ۱۰ تولید نخواهد کرد

کمپانی اچ پی به تازگی اعلام کرد که به دنبال عدم تمایل مایکروسافت به رقابت با گوگل و اپل در عرضه سیستم عامل های موبایل، این شرکت نیز برنامه تولید موبایل های مبتنی بر ویندوز ...

کمپانی اچ پی به تازگی اعلام کرد که - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر صایین قلعه استان زنجان - به دنبال عدم تمایل مایکروسافت به رقابت با گوگل و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر صایین قلعه استان زنجان - اپل در عرضه سیستم عامل های موبایل، این شرکت نیز برنامه تولید موبایل های مبتنی بر ویندوز ۱۰ خود را کنار خواهد گذاشت.

نیک لازاریدیس مدیر ارشد بخش «EMEA» اچ پی در مصاحبه ای اعلام کرد - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر صایین قلعه استان زنجان - که آنها دیگر موبایل مبتنی بر ویندوز خود را نیز که در حال طی مراحل توسعه خود بود به بایگانی خواهند سپرد. او اعلام کرد که دیگر منطقی نیست روی ویندوز موبایل تمرکز نمود.

کمپانی با سابقه آمریکایی در سال گذشته از قدرتمندترین موبایل ویندوز فونی دنیا با نام الیت x3 رونمایی کرد. محصول مذکور با دارا بودن - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر صایین قلعه استان زنجان - سخت افزاری قدرتمند و قابلیت های جذاب همچون امکان تبدیل به یک لپ تاپ و حتی رایانه رومیزی، امید زیادی را برای احیای ویندوز ۱۰ در عرصه اسمارت فون ها به وجود آورد.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر صایین قلعه استان زنجان

اما حالا لازاریدیس می گوید که نه تنها الیت x3 دیگر جایگزینی نخواهد داشت، بلکه پشتیبانی از آن نیز تنها تا سال ۲۰۱۹ ادامه می یابد. البته او می گوید که شرکت اچ پی قصد دارد محصولات دیگری را نیز از خانواده الیت روانه بازار سازد، اما این محصولات با ویندوز فون ارتباطی نخواهند داشت.

یکی از سخنگویان HP تایید کرد که تولید موبایل ویندز فونی فعلی این شرکت متوقف شده و فروش آن نیز تنها تا پایان موجودی انبارها ادامه خواهد - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر صایین قلعه استان زنجان - داشت. بنابراین تا چند سال آینده دیگر اثر چندانی از این محصول یافت نخواهد شد.

الیت x3 محصولی پرامید بود - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر صایین قلعه استان زنجان - و می توانست بیش از هر موبایل دیگری مزیت واقعی ویندوز ۱۰ را نسبت به اندروید و iOS به نمایش بگذار. اما متاسفانه مایکروسافت با از دست دادن ایمانش به سیستم عامل تولیدی خود عملاً حکم مرگ این ایده جذاب اچ پی را نیز امضا کرد.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر صایین قلعه استان زنجان

با همه این ها - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر صایین قلعه استان زنجان - اما سازنده مشهور پرینترها اعلام کرده که برنامه آنها در حوزه تولید موبایل های هوشمند پایان نیافته و شاید در سال آینده و یا نهایتاً در ۲۰۱۹ شاهد رونمایی از موبایل جدیدی با برند HP باشیم. محصولی که به طور حتم میزبان ویندوز ۱۰ نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone