🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  2. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  5. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17566.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی گلکسی Z فولد ۲ توسط iFixit [تماشا کنید]

iFixit ویدیوی کالبدشکافی گلکسی Z فولد ۲ را منتشر کرد که نشان می‌دهد تعمیر جدیدترین موبایل تاشو سامسونگ با وجود پیشرفت قابل توجه نسبت به نسل قبل همچنان مشکل است. نمایشگر خارجی و پنل شیشه‌ای ...

iFixit ویدیوی کالبدشکافی گلکسی Z فولد ۲ را منتشر کرد که نشان - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رودبار استان گیلان - می‌دهد تعمیر جدیدترین موبایل تاشو سامسونگ با وجود پیشرفت قابل توجه نسبت به نسل قبل همچنان - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رودبار استان گیلان - مشکل است.

نمایشگر خارجی و پنل شیشه‌ای پشتی گلکسی Z فولد ۲ پس از کمی حرارت به آسانی از بدنه دستگاه جدا شدند. پس از این مرحله قطعات موبایل نمایان می‌شوند که تقریباً - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رودبار استان گیلان - همه آنها با پوشش پلاستیکی و تعداد زیادی پیچ سر جای خود محکم شده‌اند.

کارشناس iFixit پس از باز کردن پوشش‌های پلاستیکی به منظم‌تر شدن - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رودبار استان گیلان - چینش قطعات در گلکسی Z فولد ۲ در مقایسه با فولد اشاره می‌کند. به گفته او ماژولار بودن بسیاری از قطعات و کمتر شدن تعداد سنسورهای دوربین، کار باز کردن موبایل را آسان‌تر کرده‌اند. البته جدا کردن باتری‌های ۹.۱ و ۸.۳۷ وات ساعتی سخت توصیف شده و برای بیرون آوردن آنها به مقدار زیادی محلول چسب نیاز است.

سامسونگ در گلکسی Z فولد ۲ از مکانیزم کاملاً جدیدی در قسمت لولا استفاده کرده که مقاومت کلی گوشی را بالا برده و با وجود قطعات کمتر، - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رودبار استان گیلان - خم شدن - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رودبار استان گیلان - بهتر نمایشگر را امکان پذیر می‌کند. در ادامه ویدیو به حاشیه پلاستیکی اطراف نمایشگر اشاره می‌شود که در مقایسه با گلکسی فولد طراحی بهتری داشته و دیگر شبیه یک قطعه اضافه نیست. نمایشگر هم حالا با لایه‌ای از شیشه پوشانده - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رودبار استان گیلان - شده که مقاومت بیشتری در مقایسه با لایه پلاستیکی نسل قبل دارد.

iFixit می‌گوید تعمیر گلکسی Z - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رودبار استان گیلان - فولد ۲ با وجود پیشرفت‌های چشمگیر نسبت به مدل سال قبل همچنان سخت است. این - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رودبار استان گیلان - سایت امتیاز پایین ۳ از ۱۰ را به موبایل تاشو جدید سامسونگ داد - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رودبار استان گیلان - که نسبت به گلکسی فولد و سرفیس Duo با امتیاز تعمیرپذیری ۲ از ۱۰ پیشرفت یک پله‌ای را نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone