🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  2. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  4. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17546.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

چین با رونمایی از لیست سیاه شرکت‌های آمریکایی را به تحریم تهدید کرد

دولت چین همزمان با تلاش آمریکا برای ممنوعیت وی‌چت، تیک تاک و دیگر شرکت‌های فناوری چینی، از لیست سیاه این کشور برای تحریم شرکت‌های خارجی رونمایی کرد. وزارت بازرگانی چین با لیست تحریمی جدید این ...

دولت - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تویسرکان استان همدان - چین همزمان با تلاش آمریکا برای ممنوعیت وی‌چت، تیک تاک و دیگر شرکت‌های فناوری چینی، از لیست - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تویسرکان استان همدان - سیاه این کشور برای تحریم شرکت‌های خارجی رونمایی کرد.

وزارت بازرگانی چین با لیست تحریمی جدید این کشور تحت عنوان «اشخاص و شرکت‌های غیر قابل اعتماد» در پی تلافی تحریم وی چت، تیک تاک و دیگر شرکت‌های فناوری چینی توسط آمریکا - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تویسرکان استان همدان - است.

چین نخستین بار سال ۲۰۱۹ پس از آنکه دولت آمریکا اعلام کرد هواوی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تویسرکان استان همدان - را در لیست تحریم‌ها قرار می‌دهد از تهیه لیست مشابه خبر داد. قرارگیری شرکت‌ها یا اشخاص در - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تویسرکان استان همدان - این لیست تبعاتی همچون محدودیت یا ممنوعیت تجارت با شرکت‌های چینی، سرمایه گذاری در چین و محدودیت در صدور ویزا یا کار در این کشور را به دنبال دارد.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تویسرکان استان همدان

وزارت بازرگانی چین می‌گوید با - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تویسرکان استان همدان - انتشار لیست یاد شده به دنبال هدف قرار دادن - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تویسرکان استان همدان - کشور - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تویسرکان استان همدان - یا شرکت خاصی نیست، اما تحلیلگران آمریکایی می‌گویند چین احتمالاً در روزهای آتی حداقل نام یک شرکت آمریکایی را به این لیست اضافه خواهد کرد.

برخی از کارشناسان آمریکایی می‌گویند چین احتمالا محصولاتی را تحریم خواهد کرد که در چین نمونه بومی آنها وجود دارد تا از مختل شدن واردات - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تویسرکان استان همدان - محصولاتی که صنعت فناوری چین به آنها - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تویسرکان استان همدان - نیاز دارد جلوگیری شود. چین ممکن است شرکت‌های آمریکایی از جمله سیسکو، دل، HP، لاکهید مارتین و Collins - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تویسرکان استان همدان - Aerospace که در فروش تسلیحات نظامی به تایوان با دولت آمریکا همکاری می‌کنند را هدف قرار دهد.

از دیگر شرکت‌هایی که ممکن - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تویسرکان استان همدان - است دولت چین آنها را در لیست تحریم قرار دهد می‌توان به اپل، مایکروسافت، - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تویسرکان استان همدان - کوالکام، اینتل، AMD و بوئینگ که به تایوان هلیکوپتر نظامی «آپاچی» می‌فروشد - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تویسرکان استان همدان - اشاره کرد. در ادامه گزارش آمده که به دلیل نقش بزرگ بوئینگ در صنعت هوانوردی چین و اهمیت این شرکت در آمریکا، دولت چین برای تحریم کردن آن بسیار احتیاط خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone