🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر جهرم استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر جهرم استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17579.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اسنپدراگون 750G با مودم 5G و نسل پنجم موتور هوش مصنوعی معرفی شد

کوالکام از جدیدترین پردازنده سری ۷ اسنپدراگون رونمایی کرد. اسنپدراگون 750G به مودم X52 مجهز شده که از شبکه 5G زیر ۶ گیگاهرتز و موج میلی‌متری پشتیبانی می‌کند. چیپست اسنپدراگون 750G نسخه بروز شده تراشه ...

کوالکام از جدیدترین پردازنده سری ۷ اسنپدراگون رونمایی کرد. اسنپدراگون 750G به - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر جهرم استان فارس - مودم X52 مجهز شده که از شبکه 5G زیر ۶ گیگاهرتز و موج میلی‌متری پشتیبانی می‌کند.

چیپست اسنپدراگون 750G نسخه بروز شده تراشه اسنپدراگون 730G محسوب - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر جهرم استان فارس - می‌شود که از GPU آدرنو ۶۱۹ بهره می‌برد. طبق گفته کوالکام، این واحد پردازش گرافیکی در مقایسه با آدرنو ۶۱۸ مورد استفاده در اسنپدراگون 730G تا ۱۰ درصد عملکرد بهتری از خود - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر جهرم استان فارس - نشان می‌دهد.

پردازنده جدید کوالکام - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر جهرم استان فارس - به واحد پردازشی Kryo 570 مجهز شده که در مقایسه با Kryo 470 موجود در 730G تا ۲۰ درصد عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد. اسنپدراگون 750G علاوه بر بهبود عملکرد GPU و CPU، پیشرفت‌های دیگری را نیز تجربه کرده که برای مثال می‌توان به نسل پنجم موتور هوش مصنوعی اشاره کرد.

طبق اعلام کوالکام، این موتور هوش مصنوعی باعث افزایش ۲۰ درصدی عملکرد این پردازنده در زمینه‌های مختلف مانند ویژگی‌های مبتنی بر هوش - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر جهرم استان فارس - مصنوعی دوربین یا ترجمه صوتی می‌شود. موتور هوش مصنوعی بروز شده این چیپ همچنین امکان حذف اکو و نویز - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر جهرم استان فارس - پس زمینه را برای کوالکام فراهم می‌کند. اسنپدراگون 750G از برخی ویژگی‌های گیمینگ «Elite» مانند حالت «Game Color Plus» نیز بهره می‌برد که رنگ و جزئیات بازی‌ها را بهبود می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر جهرم استان فارس

چیپست اسنپدراگون 750G کوالکام - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر جهرم استان فارس - جایگزین پردازنده‌های قدرتمندتر و گرانتر سری ۷ مانند اسنپدراگون 765/765G/768G نخواهد شد، با این حال انتظار می‌رود در ماه‌های آینده این کمپانی از نسخه بروز شده چیپ‌های قدرتمند این سری رونمایی کند.

با توجه به این موضوع که یک چیپ 5G جایگزین اسنپدراگون 730G شده، کوالکام به دنبال افزایش سهم خود در بازار گوشی‌های 5G است و همچنین قصد دارد قابلیت‌های جدیدی را وارد گوشی‌های میان‌رده کند.

طبق گفته کوالکام، اولین دستگاه‌های مجهز به چیپست اسنپدراگون 750G تا اواخر سال جاری میلادی وارد بازار خواهند شد. شرکت شیائومی اخیرا اعلام کرده در آینده محصولی با این چیپ را - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر جهرم استان فارس - وارد بازار خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اکتای نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روزتون بخیر تعمیرگاه شما سمت روستای تل ریگی جهرم سرویس میده
پاسخ: بله در روستای تل ریگی شهر جهرم خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone