🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  3. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  4. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17584.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

چگونه تصاویر کم نور را در فتوشاپ روشن کنیم؟

همه ما در برخی مواقع عکس‌های تاریک گرفته‌ایم و چنین موضوعی در شرایط کم نور یا با کنتراست بالا اجتناب‌ ناپذیر است. برای رفع این مشکل، امکان روشن کردن عکس کم نور در فتوشاپ وجود ...

همه ما در برخی مواقع عکس‌های تاریک گرفته‌ایم و چنین موضوعی در شرایط کم نور یا با کنتراست بالا اجتناب‌ ناپذیر است. برای رفع این مشکل، امکان روشن کردن عکس کم نور در فتوشاپ وجود دارد.

در این مقاله ما ۵ روش برای روشن کردن عکس کم نور در فتوشاپ را به شما آموزش می‌دهیم. با تمام این روش‌ها می‌توانید در زمان کوتاهی روشنایی تصویر را افزایش داده و نور آن‌ها را - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - تنظیم کنید، با این حال در برخی روش‌ها کنترل بیشتری روی نتایج دارید.

آیا عکس شما کم نور است؟

این سوال شاید خنده‌دار به نظر برسد، چرا که اگر عکس خیلی تاریک باشد کم نور یا اندراکسپوز (Underexposed) محسوب می‌شود. با وجود چنین موضوعی، - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - اگر می‌خواهید با چشم خود این عکس را ویرایش کنید، بد نیست ابتدا مانیتور خود را کالیبره کنید. اگر مانتیور شما به خوبی کالیبره نشده باشد، تصاویر را بیش از اندازه تاریک یا روشن نشان می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان

برای نتایج دقیقتر، با هیستوگرام کار کنید. هیستوگرام یک نمودار است که محدوده تونال تصویر را در اختیارتان - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - قرار می‌دهد که - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - از ۱۰۰ درصد سیاه در - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - گوشه سمت چپ محور X تا ۱۰۰ درصد سفید در گوشه سمت راست کشیده شده است.

در حالت ایده‌آل شما به دنبال توزیع نسبتا یکنواخت دیتا در کل هیستوگرام هستید، - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - هرچند چنین موضوعی به ماهیت عکس بستگی دارد. اگر دیتا بیشتر در سمت چپ وجود داشته باشند، اغلب نشانه کم نور بودن عکس شما خواهد بود.

روش‌های روشن کردن عکس کم نور در فتوشاپ

پیش از شروع آموزش نحوه روشن کردن عکس کم نور در فتوشاپ باید به این موضوع اشاره کنیم که ۴ روش اول می‌توانند به صورت مستقیم روی تصویر یا با - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - استفاده از «Adjustment Layers» اعمال شوند. به شما پیشنهاد می‌کنیم از مورد دوم استفاده کنید چرا که امکان ویرایش غیرمخرب را فراهم می‌کند و به شما اجازه می‌دهد بعدا آن را ویرایش کنید.

برای انجام این کار روی دکمه Adjustment Layers در بخش پایینی پالت لایه‌ها کلیک کرده و ابزاری که به دنبال آن هستید، مانند روشنایی/کنتراست یا منحنی‌ها را انتخاب کنید.

Brightness/Contrast

برای روشن کردن عکس کم نور در فتوشاپ اولین جایی که باید بروید، Image > Adjustments > Brightness/Contrast است، ضمنا می‌توانید این ابزار - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - را در Adjustment Layer نیز انتخاب کنید.

اگر در حالت کلی تصویر تاریک است، ابزار Brightness/Contrast (روشنایی/کنتراست) یک ابزار ساده برای استفاده محسوب می‌شود. تنظیمات روشنایی در درجه اول - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - تن‌های میانی را هدف قرار می‌دهد، بنابراین روی تاریکترین یا و روشن‌ترین نقاط عکس تاثیری ندارد.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان

حتما باکس مربوط به پیش نمایش را تیک بزنید و سپس اسلایدر را تا جایی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - که روشنایی تصویر مناسب است، به سمت راست بکشید. برخی مواقع تنظیم تن‌های میانی می‌تواند صاف شدن تصویر را در پی داشته باشد، بنابراین برای جبران این موضوع شاید - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - لازم باشد کمی کنتراست را بالا ببرید.

نوردهی

یکی از تنظیماتی که زیر روشنایی/کنتراست - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - وجود دارد، نوردهی یا اکسپوژر (Exposure) است. شاید در نگاه اول تصور کنید که این گزینه برای تنظیم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - نور عکس در فتوشاپ مناسب باشد، اما اینگونه نیست. در حالی که روشنایی تن‌های میانی را تنظیم می‌کند، نوردهی به صورت یکنواخت تمام مقادیر تونال تصویر را زیاد و کم می‌کند، بنابراین نتیجه نهایی مناسب نخواهد بود.

بهترین استفاده از تنظیمات نوردهی، اصلاح خطاهای ایجاد شده در دوربین یا تنظیمات بسیار کوچک است. در حالت ایده‌آل تنها آن را برای فایل‌های RAW مورد استفاده قرار دهید.

Shadows/Highlights

اگر در یک محیط با کنتراست بسیار بالا عکس بگیرید، مناطق تاریکتر اندراکسپوز می‌شوند. برای رفع سریع این مشکل می‌توانید از ابزار Shadows/Highlights (سایه‌ها/هایلایت) استفاده کنید.

به مسیر Image > Adjustments > Shadows/Highlights بروید یا یک Adjustment Layer جدید - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - بسازید. یک باکس باز شده و تنظیمات پیش فرض به صورت خودکار اعمال می‌شوند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان

در این بخش - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - دو اسلایدر در اختیار شما قرار می‌گیرد. Shadows تاریکترین قسمت‌های عکس - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - را روشن کرده و Highlights، روشن‌ترین قسمت‌ها را تاریک می‌کند. با فعال بودن گزینه پیشی نمایش، اسلایدر Shodows را به سمت راست حرکت دهید تا جزئیات در مناطق تاریک به سطح موردنظر شما برسند.

در صورت نیاز می‌توانید اسلایدر Highlights را نیز حرکت دهید. با این کار جزئیات بیشتری در مناطق تاریک مانند آسمان روشن - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - ظاهر می‌شوند.

Levels

دو مورد قبلی امکان تنظیم عکس توسط چشم را فراهم می‌کنند، اما دو مورد بعدی مبتنی بر هیستوگرام بوده و عملکرد دقیقتری دارند، با این حال استفاده از آن‌ها راحت است و برای روشن کردن عکس کم نور در فتوشاپ کارایی بالایی دارند.

Levels ابزاری برای کنترل محدوده تونال و رنگ‌ها در تصویر است. برای باز کردن آن در سیستم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - عامل ویندوز کلیدهای Ctrl + L و در سیستم عامل مک او اس کلیدهای Cmd + L را فشار دهید، ضمنا می‌توانید آن را روی یک Adjustment Layer نیز اعمال کنید.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان

قسمت اصلی Levels، یک هیستوگرام با سه اسلایدر زیر آن است. اسلایدرهای سمت چپ و - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - راست به ترتیب نقاط سیاه و سفید عکس را تنظیم می‌کنند.

در این بخش - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - اسلایدر میانی برای ما اهمیت بالاتری دارد چرا که روی تن‌های میانی تاثیر می‌گذارد. روی آن کلیک کرده و اسلایدر را به سمت چپ بکشید تا روشنایی تصویر افزایش پیدا کند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان

اگر روشن‌ترین بخش‌های عکس هم کم نور هستند، با کشیدن اسلایدر سمت - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - راست به سمت چپ، روشنایی آن را افزایش دهید. این اسلایدر را در راستای لبه سمت راست‌ترین گروه پیکسل‌ها در هیستوگرام - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - قرار دهید، البته آن را خیلی تغییر ندهید چرا که جزئیات از بین می‌روند.

Curves

Curves یا منحنی‌ها مشابه Levels هستند، اما کنترل دقیقتری روی محدوده تونال تصویر در اختیارتان قرار می‌دهد. منحنی‌ها یک بخش جدایی ناپذیر از پردازش تصویر در فتوشاپ بوده و بسیار قدرتمند هستند، با این حال برای تغییر در نوردهی استفاده از آن‌ها بسیار ساده است.

برای باز کردن ابزار Curves در فتوشاپ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - می‌توانید کلیدهای Ctrl + M در ویندوز یا Cmd + M در مک او اس را فشار دهید یا - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - اینکه یک Adjustment Layer باز کنید. Curves نیز مانند Levels مبتنی بر هیستوگرام است، اما این بار به جای اسلایدر باید یک خط مورب را برای تنظیم محدوه تونال تصویر دستکاری کنید.

انتهای سمت چپ خط سایه‌ها را نشان می‌دهد و انتهای - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - سمت راست هایلایت‌ها - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - را به نمایش می‌گذارد.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان

برای روشن کردن عکس کم نور در فتوشاپ روی خط کلیک کرده و آن را به سمت بالا بکشید. اگر تصویر به صورت کلی کم نور است، شما باید بتوانید نزدیک به مرکز خط کلیک کنید.

اگر می‌خواهید سایه‌ها را - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - روشن کنید، روی بخشی نزدیک به ۲۵ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - درصد از سمت چپ کلیک کنید. به دنبال انتخاب منطقه‌ای باشید که حجم بالایی داده روی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - هیستوگرام دارد.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان

یکی از ویژگی‌های جالب ابزار Curves، امکان تکرار این فرایند برای چندین بار است. اگر روشن کردن سایه‌ها باعث روشنایی بیش از حد هایلایت‌ها شده، روی بخشی نزدیک به ۲۵ درصد از سمت راست کلیک کرده و آن را به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - سمت پایین بکشید تا دوباره تاریک شوند.

با هر کلیک شما یک نقطه به خط که هم اکنون یک منحنی است، اضافه می‌کنید. برای حذف هر یک از این نقاط، آن را انتخاب کرده و سپس کلید بک اسپیس (Backspace) را فشار دهید.

Blend Modes

به عنوان آخرین راه برای روشن کردن عکس کم نور در فتوشاپ می‌توانید از لایه‌ها و Blend Modes استفاده کنید. برای کپی کردن لایه عکس خود کلیدهای Ctrl + J در ویندوز یا Cmd + J در مک او اس را فشار دهید. در لایه جدید، Blend Mode را روی «Screen» تنظیم کنید. با این کار تصویر سریعا روشنتر می‌شود.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان

اگر به دنبال اقدامات بیشتری هستید، می‌‌توانید چندین لایه اضافه ایجاد کنید. روش Blend Mode بسیار سریع، ساده - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - و انعطاف‌پذیر است و عملکرد مناسبی برای تصاویر کاملا اندراکسپوز دارد، همچنین - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شهرضا استان اصفهان - امکان تنظیم مناطق خاصی را نیز فراهم می‌کند. شما می‌توانید از «Mask» جهت انتخاب بخش‌های خاصی برای تغییر یا مصون ماندن از تغییرات استفاده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone