🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17586.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

کنفرانس توسعه دهندگان ۲۰۲۰ سامسونگ به خاطر شیوع کرونا لغو شد

سامسونگ برای اولین بار در ۵ سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا و نگرانی‌های پیرامون آن، امسال کنفرانس توسعه‌دهندگان (SDC) را برگزار نخواهد کرد. سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرده: «ما از اینکه امسال ...

سامسونگ برای اولین بار در ۵ سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا و نگرانی‌های پیرامون آن، امسال کنفرانس توسعه‌دهندگان (SDC) را برگزار نخواهد کرد.

سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرده:

«ما از اینکه امسال میزبان این رویداد نخواهیم بود و فرصتی برای تعامل مستقیم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر دلیجان استان مرکزی - با شما پیدا نخواهیم کرد، ناراحتیم. اولویت اصلی ما حفظ ایمنی و سلامت کارکنان و شرکای خود، جامعه توسعه‌دهندگان و جوامع محلی است.»

این کمپانی کره‌ای تنها به ویروس کرونا برای لغو کنفرانس توسعه‌دهندگان امسال خود اشاره کرده، با این حال شاید دلایل دیگری پشت این تصمیم باشند. برخی از ناظران صنعتی پیش از اینکه سامسونگ به صورت رسمی این موضوع را اعلام کند، منتظر لغو این رویداد بودند. با توجه به اینکه پیش‌بینی این افراد درست بوده، احتمالا دلایلی که برای این موضوع بیان می‌کنند نیز صحت دارند.

شیوع کرونا در سراسر جهان باعث شده تا به امروز مراسم‌ها و رویدادهای زیادی لغو شوند یا شرکت‌ها آن‌ها را به صورت مجازی برگزار کنند که برای مثال می‌توان به مراسم‌های WWDC 2020 و Time Flies اپل - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر دلیجان استان مرکزی - اشاره کرد، با این حال به نظر می‌رسد سامسونگ بنابر دلایلی دیگری تصمیم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر دلیجان استان مرکزی - گرفته به طور کامل کنفرانس خود را لغو کند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر دلیجان استان مرکزی

از سال گذشته تا به امروز، سرویس‌های سامسونگ از نظر عملکرد و محبوبیت تغییرات زیادی را تجربه نکرده‌اند. دستیار بیکسبی در جایگاه سال گذشته خود قرار دارد و اکثر سخت‌افزارهای مهم سامسونگ مانند گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی زد فولد ۲ نیز معرفی شده‌اند، بنابراین این کمپانی کره‌ای نمی‌تواند از محصولات زیادی در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود رونمایی کند.

گزارش‌های گذشته به این موضوع اشاره - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر دلیجان استان مرکزی - کرده بودند که SDC20 تنها بخاطر شیوع کرونا لغو نخواهد شد و عدم تغییرات در پلتفرم‌های نرم افزاری این کمپانی نیز در آن تاثیر خواهد داشت. علاوه بر این موضوع، لغو یک مراسم در شرایطی که آینده نامعلوم است، - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر دلیجان استان مرکزی - می‌تواند هزینه‌ها را کاهش دهد. انتظار می‌رود سامسونگ سال آینده این کنفرانس را برگزار کند و به علت لغو SDC20، شاید در تاریخ زودتری برگزار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone