🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17562.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

علی بابا از کوچکترین رایانه ابری جهان با وزن 60 گرم رونمایی کرد

شرکت علی بابا از کوچکترین رایانه ابری شخصی با وزن 60 گرم با نام «Wuying» رونمایی کرد. این رایانه کوچک با ابعادی به اندازه کف دست، در قلب خود سیستم قدرتمندی دارد و می‌‌تواند به ...

شرکت علی بابا از کوچکترین رایانه - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رویان استان مازندران - ابری شخصی با وزن 60 گرم با نام «Wuying» رونمایی کرد. این رایانه کوچک با ابعادی به اندازه کف دست، در - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رویان استان مازندران - قلب خود سیستم قدرتمندی دارد و می‌‌تواند به راحتی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رویان استان مازندران - جایگزین سیستم‌های دسکتاپ امروزی شود.

این رایانه کوچک، فاقد پردازنده است ولی با استفاده از منابع - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رویان استان مازندران - ابری داخلی می‌تواند برای کارهای متعددی از جمله ویرایش ویدیو، انیمیشن سازی، توسعه نرم افزار - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رویان استان مازندران - مورد استفاده قرار گیرد. رایانه ظاهرا کوچک ولی توانمند علی بابا، قابلیت اتصال به هر نمایشگری را دارد و کاربران می‌توانند با استفاده از مزایای رایانش ابری در هر زمان و مکان و به روشی مقرون به صرفه کارهای خود را پیش ببرند.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رویان استان مازندران

رایانه کوچک Wuying، دستگاهی کوچک است ولی برای برخی کاربردها، عملکردی قدرتمندتر از رایانه‌های شخصی سنتی خواهد داشت. علی بابا ادعا می‌کند که زمان رندرگیری یک فریم انیمیشن با رزولوشن بالا در این رایانه، فقط 10 دقیقه طول می‌کشد. در این صورت سرعت عملکرد Wuying حدودا 9 برابر سریع تر از رایانه‌های شخصی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رویان استان مازندران - فعلی بازار - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رویان استان مازندران - است.

رایانه جیبی و کوچک، نه تنها برای کاربردهای خانگی، بلکه برای سازمان‌ها و موسسات دولتی نیز گزینه مناسبی محسوب می‌شود. کافی است رایانه به نمایشگر متصل شود و به راحتی می‌توان با آن هر کاری که با کامپیوترهای شخصی قابل انجام است.

البته عملکرد Wuying با کروم بوک گوگل مبتنی بر فضای ابری که نیازی به  CPU ندارد، متفاوت است. همچنین کاربران می‌توانند برنامه‌های مورد نیاز خود را از جمله لینوکس، ویندوز و برنامه‌های مختلف دیگر را خریداری و روی این رایانه مورد استفاده قرار دهند.

علی بابا ادعا می‌کند که محاسبات ابری دومین منبع درآمد شرکت طی سه ماهه گذشته بوده است و تجارت سرویس‌های مبتنی بر رایانش ابری و همچنین کلاود هیبرید (ابر هیبریدی) رونق خوبی گرفته است.

به نظر می‌رسد با پیشرفت فناوری‌های مربوط به رایانش ابری، همه سیستم‌های کامپیوتری به همین سمت حرکت کنند - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر رویان استان مازندران - و در آینده شاهد معرفی رایانه‌های مبتنی بر رایانش ابری بیشتری در بازار خواهیم بود.

علی بابا اطلاعاتی در مورد قیمت رایانه کوچک اعلام نکرده است. اما تایید کرده که دستگاه قبل از عرضه به بازار، ابتدا در دسترس مشتریان سازمانی قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone