🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17553.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

انتشار رندر ویدیویی آیفون ۱۲ پرو [تماشا کنید]

اپل در آینده نزدیک از نسل جدید گوشی‌های آیفون رونمایی می‌کند که در میان آن‌ها گوشی آیفون ۱۲ پرو نیز حضور خواهد داشت و حالا یک ویدیوی مفهومی از آن منتشر شده است. اخیرا یک ...

اپل در آینده نزدیک از نسل جدید گوشی‌های آیفون رونمایی می‌کند که در میان آن‌ها گوشی آیفون ۱۲ پرو نیز حضور خواهد داشت و حالا یک ویدیوی مفهومی از آن منتشر شده - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مریوان استان کردستان - است.

اخیرا یک طراح به نام «DMJ4D» ویدیویی از آیفون ۱۲ پرو با عنوان - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مریوان استان کردستان - «دقیق‌ترین ویدیوی مفهومی» منتشر کرده که تمام شایعات درباره آیفون آینده اپل را در قالب یک ویدیو در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

طراحی فریم آیفون ۱۲ در مقایسه با نسل قبلی خود تغییراتی بزرگی را تجربه خواهد کرد و طراحی مشابه - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مریوان استان کردستان - با آیفون ۴ خواهد داشت. در بالای صفحه نمایش همچنان شاهد یه برش عریض - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مریوان استان کردستان - خواهیم بود که سیستم - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مریوان استان کردستان - فیس آیدی را میزبانی می‌کند. آیفون ۱۲ پرو همانند گوشی‌های آیفون ۱۱ و ۱۱ پرو مکس به دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 مجهز - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مریوان استان کردستان - خواهد شد.

طراحی دوربین اصلی این گوشی هوشمند نیز مشابه با آیفون ۱۱ پرو است، با این حال در این دستگاه از اسکنر LiDAR نیز استفاده می‌شود. سنسور اصلی این دستگاه گشودگی دیافراگم f/1.8 داشته که توسط دوربین تله فوتو و اولترا واید با زاویه دید ۱۲۰ درجه همراه می‌شود. اسکنر LiDAR که هم اکنون شاهد استفاده از آن در آیپد پرو ۲۰۲۰ هستیم، زیر دوربین اولترا واید قرار گرفته است.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مریوان استان کردستان

در این ویدیو آیفون ۱۲ پرو در چهار رنگ مشکی، سفید، قرمز و آبی به چشم می‌خورد - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مریوان استان کردستان - که رنگ آبی جایگزین رنگ سبز آیفون ۱۱ پرو شده است. در پایان ویدیو ویژگی‌های پرچمدار آینده اپل به چشم می‌خورد که از میان آن‌ها می‌توان به چیپست ۵ نانومتری A14 Bionic و پشتیبانی از استاندارد IP68 اشاره کرد.

در این ویدیو به افزایش شارژدهی ۴ ساعته باتری نسبت به نسل قبلی اشاره شده که نباید منتظر چنین - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مریوان استان کردستان - ویژگی در آیفون ۱۲ پرو باشیم، مخصوصا که شایعات به کاهش حجم باتری این دستگاه اشاره می‌کنند. در پایان ویدیو نیز شاهد نمایش آیفون تاشو هستیم، محصولی که شایعات زیادی درباره آن وجود دارد.

اپل اخیرا مراسمی با نام «Time Flies» را برگزار کرده که در آن خبری از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ نبود و این شرکت از تبلت آیپد ایر ۴ و نسل هشتم آیپد به همراه اپل واچ سری ۶ و - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مریوان استان کردستان - اپل واچ SE رونمایی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر مریوان استان کردستان - کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone